eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna a brak plombyRe: Naprawa gwarancyjna a brak plomby
  • Data: 2008-03-30 16:57:29
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna a brak plomby
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Otóż kupiłem urządzenie elektroniczne (odtwarzacz mp3) które się
    > uszkodziło. A dokładnie to zostało wyrwane gniazdo słuchawkowe po tym, jak
    > zahaczyłem o coś kablem. Normalnie w takiej sytuacji kabel powinien się
    > wypiąć, ale że player jest cienki to nastąpiło uszkodzenie gniazda i
    > częściowe wyrwanie tylnego panelu (pokrywy, części obudowy) z mocowań.
    >
    > Teraz pytanie właściwe: czy gwarant (znaczy się wskazana w "warunkach
    > gwarancji" firma dokonująca napraw na terenie RP) może nie przyjąć towaru
    > do naprawy na podstawie tego, że "stwierdzono otwarcie obudowy odtwarzacza"
    > (co nie nastąpiło) mimo tego, że na produkcie nie ma żadnych zabezpieczeń
    > (plomb ani jakichkowiek innych naklejek)?

    Uszkodzenie nastąpiło ewidentnie z winy użytkownika, więc nie ma mowy o
    naprawie gwarancyjnej. A w takiej sytuacji raczej przyjmą - jeśli i tak
    klient płaci za naprawę, to z reguły już im wszystko jedno, jak powstała
    awaria i czy urządzenie było otwierane, czy nie.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1