eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna a brak plombyRe: Naprawa gwarancyjna a brak plomby
  • Data: 2008-04-01 06:23:33
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna a brak plomby
    Od: "AcePL" <a...@o...home.pl_smieciom_nie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):
    > Uszkodzenie nastąpiło ewidentnie z winy użytkownika, więc nie ma mowy o
    > naprawie gwarancyjnej. A w takiej sytuacji raczej przyjmą - jeśli i tak
    > klient płaci za naprawę, to z reguły już im wszystko jedno, jak powstała

    Właśnie cały myk polega na tym, że wina użytkownika jest taka, że używając
    produktu ZGODNIE z przeznaczeniem (słuchając radia) doprowadził do jego
    uszkodzenia. Odtwarzacz ma 3,5 mm grubości co oznacza - i co serwisant w
    rozmowie telefonicznej potwierdził - że uszkodzenia takie jak opisane
    przeze mnie (choć nie tak "rozległe") są nagminne.

    To, że jest to moja wina to tak jakby powiedzieć że od mocniejszego
    trzaśnięcia wypadły drzwi w moim samochodzie.

    Oczywiście nie mam zamiaru walczyć do upadłego o "najmojszą" racę, ale mnie
    wkurwili stwierdzeniem "gwarancja na otwierany produkt nie obowiązuje" gdy
    nic takiego nie nastąpiło i na co nie ma żadnego potwierdzenia. Stąd moje
    pytanie czy taki zapis w garancji jest prawnie dopuszczalny bez "plomby
    (lub innych zabezpieczeń)".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1