eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNabijanie kasy przez awansaNabijanie kasy przez awansa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nabijanie kasy przez awansa
    Date: Mon, 10 Jan 2011 11:59:20 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <igeoq8$umf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: esmeralda.2lo.zabrze.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294657160 31439 83.19.33.114 (10 Jan 2011 10:59:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jan 2011 10:59:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
    Lightning/1.0b2 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:665500
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
    ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
    z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
    telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep
    nie pracuje.

    Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę
    nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie
    jest sprzeczne z prawem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1