eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNabijanie kasy przez awansa › Nabijanie kasy przez awansa
  • Data: 2011-01-10 10:59:20
    Temat: Nabijanie kasy przez awansa
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
    ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
    z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
    telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep
    nie pracuje.

    Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę
    nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie
    jest sprzeczne z prawem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1