eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nabijanie kasy przez awansa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2011-01-10 10:59:20
    Temat: Nabijanie kasy przez awansa
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
    ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
    z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
    telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep
    nie pracuje.

    Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę
    nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie
    jest sprzeczne z prawem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)


  • 2. Data: 2011-01-10 11:01:04
    Temat: Re: Nabijanie kasy przez awansa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > jest sprzeczne z prawem?

    Nie.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2011-01-10 16:13:04
    Temat: Re: Nabijanie kasy przez awansa
    Od: adam <a...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
    > ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
    > z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
    > telefonicznemu.
    Q..wa, miałem to samo ze swoim bankiem. Oni są chyba wszyscy w zmowie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1