  • Data: 2011-03-02 18:03:15
    Temat: Mieszkanie - problem z dawnym właścielem
    Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Proszę o pomoc w następującej sprawie. W czerwcu 2010 kupilismy (na kredyt)
    mieszkanie - przez agencję nieruchomości, mamy akt notarialny. Była
    właścicielka dzień po wpłacie pieniędzy wyjechała za granicę (prawdopodobnie
    do USA lub Anglii), nie zostawiła adresu i zmieniła telefon.

    Jakiś miesiąc od wyjazdu przyszło kilkoro ponoć znajomych tej pani, w
    rozmowie wyszło, że pożyczyła od nich jakieś pieniądze i nie oddała. Od
    października zaczęły przychodzić listy z banku - zostały bez otwierania
    odniesione na pocztę, która została poinformowana, że adresatka już tu nie
    mieszka.
    Była równiez wizyta dwóch panów z banku, którzy szukali dawnej właścicielki.
    Ostatnio na parapecie ktoś położył otwarty list do tej pani, w którym było
    wezwanie z jakiejś firmy z drugiego końca Polski do zapłaty grubo ponad 100
    000 zł pod rygorem wszczęcia postępowania egzekucyjnego (chyba tak, bo list
    znalazła sąsiadka, przeczytała go i zdała mi relację - ów list ktoś potem
    zabrał). Niestety, nie wiem, co za firma i dokładnie o jaką sumę chodziło.

    Moje pytanie jest takie: czy jest możliwe, by dawna właścicielka wzięła
    jakiś kredyt lub pożyczkę pod zastaw mieszkania, które nam potem sprzedała i
    teraz mogą nam je zabrać? ???? Notariusz i właściciel agencji nieruchomości
    twierdzą, że mieszkanie było bez obciążeń (jest tak zapisane w akcie
    notarialnym).

    Bardzo się martwię i proszę o odpowiedź, bo boimy się, że stacimy
    mieszkanie.

    Dorota