  • 251. Data: 2007-12-06 22:56:09
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    news:fj9s01$t06$2@news.onet.pl...

    > Widzisz, Anka jest z bardzo patriarchalnej, w zasadzie XIX wiecznej chyba
    > rodziny. Wg niej kobieta służy mężowi i go obrabia i obsługuje. A niestety
    > to już przeszłość w wielu domach i teraz bardzo często jest tak, że facet
    > zasuwa nie dość, że w pracy to jeszcze przy dzieciaku i przy domu.

    No widzisz, jednak nie czytasz ze zrozumieniem:))))
    Nie. Ja jestem za pełnym równouprawnieniem, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego
    niektórzy ludzie w momencie, kiedy decydują się na rozwód, zmieniają się w
    hieny. Nie wszyscy, bo znam takich, którzy rozstali się w sposób kulturalny
    i z pełnym posznowaniem praw wszystkich członków rodziny. Nikt nie każe
    mężowi płacić żonie alimentów do końca życia, ale skoro chce odejść, to
    niech przynajmniej zadba o to, żeby matka jego dziecka miała za co na nowo
    poukładać sobie życie, znaleźć prace, mieszkanie itp.. No po prostu,
    nabałaganił, to niech po sobie posprząta:)))
    Ale do tego trzeba ludzi z dużą klasą, a takich, jak widać, mało jest wśrod
    nas.
    Anka
    PS. To kto w końcu u Ciebie jest tą złotą kurą, bo coś się plączesz w
    zeznaniach?

  • 252. Data: 2007-12-07 00:25:08
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    Akurat nie znam tego słowa, chociaż chyba już gdzieś je słyszałem.

    A ta pani jest skazana na zarabianie na siebie - podobnie, jak znakomita
    większość ludzi w wieku produkcyjnym w całym kraju. Niech więc się
    zabierze za robotę i podwyższanie kwalifikacji (skoro jej mało
    zarobków), a nie próbuje kombinować, jak tu innym zabrać.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 253. Data: 2007-12-07 00:50:36
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Niektórzy się brzydzą.

    Brzydzić to się mogą, jak sobie sami, osobiście, własnymi rękami zarobią
    na coś lepszego.

  • 254. Data: 2007-12-07 00:50:38
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > Akurat nie znam tego słowa
    [...]
    > Niech więc się zabierze za robotę i podwyższanie kwalifikacji

    A moze by tak od siebie zaczac... wszystkowiedzacy, niedouczony
    malolacie.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 255. Data: 2007-12-07 01:03:58
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A tak swoją drogą to dbaliśmy o nasze dziecko. Nie oszczędzaliśmy na nim.
    > Chodził poza przedszkolem na zajęcia dodatkowe, czasami do kina, basen, cyrku.
    > W ten sposób inwestowaliśmy w niego aby aby wyrósł na mądrego i dobrego
    > człowieka.
    >
    > I jeszcze jedno. Nie żyjemy w luksusach. Wynajmujemy mieszkanie, spłacamy
    > kredyt hipoteczny itd.
    >
    > Więc nie opowiadajcie, że żyłam w luksusach. Nawet na wczasy nie było nas stać :(

    Nosz kurwa no! *Trzy* razy w całym swoim życiu byłem na basenie, z czego
    raz w celu poderwania ratowniczki, a nie jako klient. Trzy razy! W cyrku
    natomiast byłem jeden raz.

    Tak, obecnie mnie już stać, ale nie mam z kolei czasu.

    Poza tym, kredyt hipoteczny z czymś się wiąże. Jeśli do tego dodać,
    wynajmowane mieszkanie, to CZYM WG CIEBIE JEST LUKSUS ?

  • 256. Data: 2007-12-07 01:06:06
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > nie wiem jakie, powiedzmy ze techniczne, sciagasz turbo delphi, kupujesz
    > ze 2,3 ksiazki na helion.pl posiwcasz 2 miechy na nauke (2,3 godziny
    > wieczorem gdy dziecko spi), dajesz ogloszenie w inetrnecie i zarabiasz.
    > (zrobienei jednej aplikacji to srednio (przy nieskomplikowanej budowie)
    > okolo 2 000 robi sie ja w okolo 2 tygodnie.) Mozesz kupic ksiazki
    > odnosnie twrozenia stron www, i tez eizle zaraniac,
    > mozesz tez sie zainteresowc telemarketingiem czy obsluga klientow, daj
    > oglsozenie zdalnej pracy na praca.szukana, patrz na oferty na
    > praca.oferowana.

    Co tam Delphi... Jak pozna php, to sam jej mogę zaoferować pracę za
    przyzwoitą stawkę.

  • 257. Data: 2007-12-07 03:15:53
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Poza tym, kredyt hipoteczny z czymś się wiąże. Jeśli do tego dodać,
    > wynajmowane mieszkanie, to CZYM WG CIEBIE JEST LUKSUS ?

    No ale w POLSCE to basen jest luksusem! W kazdym razie cenowym. Dokad tam bylem,
    to tez nie chodzilem, bo to nie mialo sensu. Wyjechalem i chodze, bo place okolo
    10zl za siedzenie caly dzien i nikt mnie nie goni do szatni, ani nie dolicza mi
    za czas przebierania i suszenia. W POLSCE prawie wszystko jest luksusem. Taki
    kraj - niskie zarobki, wysokie ceny :))
    Nie chcesz luksusow? Wyjedz :)

  • 258. Data: 2007-12-07 06:19:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Madzia napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    > napisał(a):
    >
    > sciagasz turbo delphi, kupujesz
    >
    > Gdyby to było takie proste to byśmy mieli samych nieźle zarabiających informatyków
    > To skąd a w takim razie takie bezrobocie?

    z debilizmu, z lenistwa, z glupoty, z braku checi ?
    nie wiem, rudno mi odpowiedziec, dalem ogloszenie i zaraz miaalem kilka
    ofert, dobrych ofert, z niektorych rezygnowalem.

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 259. Data: 2007-12-07 06:20:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MichalS napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Uwazam, ze nie wiesz o szym piszesz. Programowales kiedys, czy znasz to
    > ze slyszenia? Ja programowalem, zawodowo.

    no przeciez pisze programy za zamowienie wiec o co ci chodzi? :)
    A sam sie wszystkiego nauczylem wlasnie z ksiazek.

    > Pozdrawiam, MichalS.
    > Ps. Ale tak ogolnie, jezeli chodzi o calosc dyskusji, to sie z Toba
    > zgadzam :)

    fajnie :)

  • 260. Data: 2007-12-07 06:26:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Jak nie jak tak? Nawet dwie na sezon.

    z przymusu czy z checi bo ladny kolor? :)

    > Dzieko potrzebuje na sztuki sporo więcej, niz dorosły. a ciuchy dla
    > dzieci, chociaz mniejsze, bywają droższe. w dodatku dzieciaki mają
    > brzydki zwyczaj wyrastania. W dodatku tanie buciki mają to do siebie,
    > że w rezultacie są droższe, bo zamiast jednej pary na sezon, trzeba
    > kupić 2 - 3.

    wszystko rozkladasz na caly rok, to ze dziecko wymaga wiecej $ w sezonie
    na ciuchy to nie oznacza ze tyle samo co miesiac, niech odklada z inncyh
    miesiecy kiedy takich potrzeb nie ma i kupi w sezonie, proste.