  • 211. Data: 2007-12-06 16:24:36
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Madzia napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Bardzo Cię proszę w takim układzie, skoro zarabianie w ten sposób jest takie
    > proste załatw mi taką pracę. Będę Ci niezmiernie wdzięczna. Mam wykształcenie
    > wyższe

    nie wiem jakie, powiedzmy ze techniczne, sciagasz turbo delphi, kupujesz
    ze 2,3 ksiazki na helion.pl posiwcasz 2 miechy na nauke (2,3 godziny
    wieczorem gdy dziecko spi), dajesz ogloszenie w inetrnecie i zarabiasz.
    (zrobienei jednej aplikacji to srednio (przy nieskomplikowanej budowie)
    okolo 2 000 robi sie ja w okolo 2 tygodnie.) Mozesz kupic ksiazki
    odnosnie twrozenia stron www, i tez eizle zaraniac,
    mozesz tez sie zainteresowc telemarketingiem czy obsluga klientow, daj
    oglsozenie zdalnej pracy na praca.szukana, patrz na oferty na
    praca.oferowana.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 212. Data: 2007-12-06 16:28:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > To juz jest wprawdzie mocno OT, ale prosze wytlumasz mi, bo nie wiem,
    > czy dobrze rozumiem: sugerujesz, ze w lecie mozna kilka dni chodzic w
    > jednym podkoszlku? Do pracy?

    wiesz nie dziwie sie ze zyjesz z pieniedzy meza, a z wyszktalceniem
    wyzszym nie mozesz znalezc dobrej pracy, bo porcz papierka trezba jescze
    rozumu. ZMieniac mozesz codziennie, prac co 4 dni, majac 8 koszulek.
    nosisz jedna, druga trzecia, czwarta pierzesz te cztreay nosisz dalsze 4
    tamte wyschna itd itd.

    Np takiej, gdzie masz do czynienia z
    > petentami? Ze juz nie wspomne o takiej, gdzie preferowany przez Ciebie
    > styl sportowy jest w ogole niedopuszczalny? I nie mam tu na mysli
    > asystentek prezesa, a chocby zwykly budzetowkowy sad?
    > A.. tak, zapomnialam, telepracownik nie musi wychodzic z domu.

    a po za tym o ile dobrze pamieatm rozmawialismy o dziecku a nie o
    pasozytnictwie na kasie meza.

  • 213. Data: 2007-12-06 16:33:41
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

> [...]
    > okolo 2 000 robi sie ja w okolo 2 tygodnie.) Mozesz kupic ksiazki
    > odnosnie twrozenia stron www, i tez eizle zaraniac,

    Gdyby to było takie proste to byśmy mieli samych nieźle zarabiających informatyków
    To skąd a w takim razie takie bezrobocie?
    Niestety nie każdy jest do wszystkiego stworzony

  • 214. Data: 2007-12-06 16:43:10
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał
    > wiesz nie dziwie sie ze zyjesz z pieniedzy meza,

    Zyje z pieniedzy, ktore zarabiam _wspolnie_ z mezem - to tak na
    marginesie

    ZMieniac mozesz codziennie, prac co 4 dni, majac 8 koszulek.
    > nosisz jedna, druga trzecia, czwarta pierzesz te cztreay nosisz
    > dalsze 4 tamte wyschna itd itd.

    Czyli jednak wychodzi na moje, ze pierzemy po jednorazowym uzyciu. I
    przez kilka lat takie podkoszulek za - przypominam - 3-7 zl wyglada
    nadal na tyle dobrze, zeby mozna w nim bylo chodzic do pracy.

    > a po za tym o ile dobrze pamieatm rozmawialismy o dziecku a nie o
    > pasozytnictwie na kasie meza.

    Owszem, o dziecku, bo matka dla siebie nie bedzie w ogole potrzebowac
    pieniedzy.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 215. Data: 2007-12-06 16:50:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 14:50:49 +0100, miranka napisał(a):

    > Już raz pytałam - ile Twoje dziecko ma lat i kto się nim zajmuje? Bo jeśli
    > nie masz dzieci, nie zajmujesz się domem na codzień (takim domem w którym
    > mieszka rodzina, a nie tylko Ty sam), to bzdury piszesz takie, że aż głowa
    > puchnie:)))

    Mieszkam z żoną. Dzieci nie mamy. I jestem minimalistą i pozostanę przy
    swoim zdaniu. Choć żona robi przy domu więcej - ale dlatego że lubi
    i nawet jak chcę coś zjeść na mieście to ona woli w domu - no ale
    to nie praca tylko hobby. Jak jesteśmy obydwoje w domu (gdy ja mam
    urlop), to całe dnie się obijamy. Jasne że z dzieckiem było by więcej
    pracy, ale bez przesady.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 216. Data: 2007-12-06 17:04:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 15:07
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8vno$d7j$1@inews.gazeta.pl>):

    > No, to sobie wykoncypuj, że jutro Twoja żona wraca do domu i mówi:
    > Znudziło mi się. Znikam. Dwoje małoletnich dzieci zostawiam na Twojej
    > głowie. Forsy Ci nie dam, max po dwie stówki na dzieciaczka. Więcej Wam
    > nie trzeba. Pa, pa...

    No i luzik. Może zabrać dzieci albo płacić coś na dzieci, ale małżeństwo
    jest prawną pomyłką, bo zniewala bez powodu. Jak nie ma dzieci, to
    małżeństwo powinno być kończone jednym ruchem prawnym, w 1 dzień. Jak są
    dzieci to albo sprawiedliwy podział tychże albo ugoda na temat tego, kto je
    bierze, a kto coś płaci. Jak nie ma ugody, to wtedy sąd nie powinien
    zmuszać.

    Pomyśl tak: jak dwoje rodziców nie chce, to się zrzekają i oddają do domu
    dziecka. I jest OK. Ale jak jedno nie chce się zrzec, to drugie jest
    zmuszane do płacenia, paranoja. Skoro osoba A się zrzeka, a osoba B nie, to
    sprawa wyłączna osoby B.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 217. Data: 2007-12-06 17:07:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 14:27
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8td7$g1h$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8k1o$l0n$5@inews.gazeta.pl...

    > trzeba miec go za co kupic, a jak sie ma dziecko to sa wazniejsze wydatki,
    > kiedys to zrozumiesz

    No ja też mam ważniejsze wydatki. A nikt mi nie pomaga, a na pewno nie
    nakazem sądu.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 218. Data: 2007-12-06 17:08:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 17:04
    (autor Madzia
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj96hv$aof$1@inews.gazeta.pl>):

    > Więc nie opowiadajcie, że żyłam w luksusach. Nawet na wczasy nie było nas
    > stać :(

    Kłamiesz.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 219. Data: 2007-12-06 17:09:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 17:33
    (autor Madzia
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9895$h6t$1@inews.gazeta.pl>):

    > Gdyby to było takie proste to byśmy mieli samych nieźle zarabiających
    > informatyków

    I mamy.

    > To skąd a w takim razie takie bezrobocie?

    Jakie? Bezrobocie wśród zdrowych polaków jest może na poziomie 1%.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 220. Data: 2007-12-06 17:12:41
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "zly" <b...@p...fm> wrote in message

    > No ale to przeciez jego kasa, a nie jej. Kobiecie byt sie nie moze
    > pogorszyc, ale facetowi juz tak?

    Właśnie nie jego kasa, tylko ich - razem wypracowana.
    Anka