  • Data: 2005-05-18 19:42:06
    Temat: Mandat nie mandat?
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanko:
    Zostawilem awto przy dworcu PKP. Jak zwykle. Wracam z pociagu. I chce jechac
    w dom :) Za szyba kwitek: Zawiadominie Urzedu Miasta. Nieoplacenie
    parkownanie od godz.. itd.. jakis podpis.dane mojego samochodu.. brak nr
    sluzbowego kontrolera tylko jakies bazgroly podpisu.
    Gdybym wiedzial ze tam jest strefa to bym nie postawil. Okazalo sie ze jaki
    tydzien temu postawili znaczki o SPP (Strefie Platnego Parkowania). Brak
    wiedzy. Dwa dni wczesniej zaparkowalem tak samo .. .i nie bylo problemu
    (podobno te znaczki sa od tygodnia). Popytalem sie taksiarzy co sie dzieje..
    a oni mowia ze ktos te niby mandaty dzis po raz pierwszy wystawial :)
    Pewnie moja nieuwaga.(postawil bym awto 5m dalej i byloby ok)
    No a teraz konkretniej. Na odwrocie czyms mnie strasza itd.. Ale jest tam
    podpis (SPP ZGKIM - co ma ZGKIM do wystawiania za parkowanie??? ) ... itp...
    ale powoluja sie na jakies DZ u. (niewazne... bo pewnie taka ustawa jest...
    nie przecze.. ) no i na uchwale Rady Miasta z dnia 30.09.2004r. (na temat
    zasad SPP). NIe wiem co ona mowi (przypuszczam ze byla taka uchwala Rady
    miasta ze tam ma byc SPP ale z tego co slyszlaem to nie zrobili tam strefy).
    Wchodze na strone UM link do SPP i tam jak byk napisane (Uchwała Nr
    260/XXXII/05 Rady Miasta XXXX z dnia 24 lutego 2005 r. w sprawie opłat za
    parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie XXX w
    strefie płatnego parkowania.)

    NO i oczywiscie nie ma w tej uchwale wymienionego miejsca SPP za ktory oni
    wystawili mi ten Mandat/zawiadominie.

    Jasno jest napisane gdzie sa te strefy. Nie wiem co z tym zrobic. Wyjasnie
    to bo nie chce mi sie placic 50zl za to ze dnia pewnego ktos postawil jakies
    tabliczki.. i nie wiedzialem o tym. Caly czas tam parkuje i nie bylo
    problemu zadnego a tu naraz..

    I pytanie. Co jest nie tak? Jesli nawet bylby tam zapis o SPP to czy oni
    moga sie powolywac na uchwale rady miasta wczesniejsza gdy nowsza nic nie
    mowi o SPP i o tym gdzie jest taki teren okreslony....???

    Bo ja to lajkonik jestem.. ale sie wkurzylem.

    To ze w innych miejscach na terenie miasta jest SPP to wiedzialem. czy tak
    moga? Bo naprawde zglupialem...

    Kolejne wprowadzanie kasy do urzedu.. dla niekompetencji wladz?

    Dzieki za uwagi.

    PS. A wiem ze to bylo. co by bylo jakbym nie znalazl tego swistka za szyba?
    i druga rzecz: jaki oni maja dowod ze ja tam stalem? zdjecia jakies ? nie
    przecze ze nie stalem.. bo stalem ale wkurzony jestem ze za swoja pseudo
    glupote mam placic jakims urzedasom.. (potocznie na ciastko pani Krysi co
    siedzi i pierdzi w stolek)
    Jak z tego wybrnac? Bo naprawde wole wydac 50zl na dzieci niz na tych
    biurokratow... :)