  • Data: 2005-05-19 07:19:00
    Temat: Re: Mandat nie mandat?
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d6ger4$h89$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Agrescik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli faktycznie ów znak postawili tydzień wcześniej, to może się
    > bronić, że Ty go postawiłeś na dzień przed ich znakiem? :-)

    nie maja dowodow. bo watpie zeby jakis kanar biegal z cyfrowka albo z czyms
    jeszcze. a taki swistek to ja Ci tez moge sklecic cos tam wypisac i
    najlepiej jeszcze podac nr konta :P i co bedziesz wiedzial czy to moj
    swistek czy kogos innego?... nie pozatym mogl zaginac i co udowodnia ci ze
    ty go sam skasowales :) raczej watpie.
    wiec raczej sie nie przejmuj, bo nawet jesli (np kanar jest znajomym ktory
    sie na ciebie wkurzyl i co bierze kwit i wpisuje nr twojego wozu, i mogles
    nie stac wogole)
    ihmo tylko w bezposrednim kontakcie mozesz zaplacic a jak daja kwitek to go
    olej.

    p.s
    kretynskim pomysla urzednikow mowimy stanowczo nie. i moge sie zalozyc cze
    spora czesc kasy z tych mandatow nie idzie do kasy miejskiej tylko do
    jakiejs firmy prywatnej (bynajmniej tak jest u nas).