  • Data: 2007-02-12 02:38:26
    Temat: LżENIE MNIE I MOJEJ RODZINY
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich
    Chciałbym opowiedzieć o mojej sprawie.
    Grupa chuliganów z alt.pl.zbluzgaj pastwi się nade mną i moim
    nazwiskiem
    oto dowody

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/a4...

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/e1...

    Chciałbym zaznaczyć że nie jestem bywalcem grupy alt.pl zbluzgaj.
    Jednak te posty
    ubliżją mnie, dowiedziałem się o nich przypadkiem.
    Poza bandytami którzy je ślą, chcę do odpowiedzialności karnej
    pociągnąć
    adminów serwerów na które te posty wlatują. Wg mnie i moich adwokatów
    mogę pociągnąć
    do odpowiedzialności karnej wszystkie firmy mające serwery na których
    są ubliżające mi posty.

    Dariusz Zawilla