  • Data: 2006-01-24 07:11:48
    Temat: Lojalka w pracy
    Od: "Krzys" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciałem się dowiedzieć jak to wygląda od strony prawnej...
    Szef mojej żony dowiedział się prawdopodobnie żę były pracownik odszedł do
    konkurencji.
    Teraz sytuacja w pracy jest bardzo trudna nie mają zamówień jakieś kłopoty
    finansowe coś nie tak......
    Szykują się prawdopodobnie zwolnienia. Szef stwierdził że pracownicy będą
    musieli teraz podpisać coś w rodzaju zobowiązania się do nie podejmowania
    pracy w firmach konkurencyjnych.
    Czyli jeżeli zostanie pracownik zwolniony, lub odejdzie sam to nigdy nie
    będzie mógł podjać pracy w branży.
    Osobiście wydaje mi się to absurdem ale prawa na tyle nie znam.
    Żona nie jest żadnym projektantem a tylko marketingowcem + dodatkowe prace
    biurowe.
    Pytanie brzmi co w przypadku gdy zostanie zmuszona do podpisania
    zobowowiązania ?
    jeżeli nie podpisze istnieje duże prawdopodobieństwo że dostanie
    wypowiedzenie, jeżeli podpisze a zostanie zwolniona to faktycznie nie będzie
    mogła podjąć pracy w branży?
    Co ma zrobić?

    Dziękuje za ewentualne porady