  • Data: 2008-09-22 15:49:10
    Temat: Lojalka na czas dłuższy niż umowa
    Od: Marek <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca podsunął mi lojalkę w związku z wyjazdem na szkolenie. Mam
    przepracować dwa lata od początku szkolenia, inaczej zwracam koszta. Przy
    czym mam umowę na czas określony do daty leżącej pół roku od początku
    szkolenia. Czy jeśli nie podpiszę nowej umowy, to będę ponosił
    konsekwencje? Z jednej strony dwóch lat nie przepracuję, z drugiej - umowa
    się skończyła, mówimy sobie 'do widzenia' i szlus.

    Problem jest taki, że pracodawca płaci mało, obiecuje, że po szkoleniu da
    więcej. Niestety, jeśli podpiszę lojalkę, a on nie da więcej (bo się
    rozmyśli), to... leżę.