  • Data: 2008-09-22 19:14:07
    Temat: Re: Lojalka na czas dłuższy niż umowa
    Od: Marek <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Sep 2008 12:25:27 -0500, witek napisał(a):

    > Lojalka nie przedluza umowy o prace. Wiec jak ci sie skonczy umowa o
    > prace to jestes wolny.
    > Czy w tej umowie jest napisane, ze masz przepracowac dwa lata czy ze nie
    > mozesz sie zwolnic przez dwa lata?

    W umowie dodatkowej, tej niby-lojalce, jest napisane, że przepracuję w tej
    firmie dwa lata po szkoleniu. Umowa na czas określony kończy się dużo
    wcześniej. Zastanawiam się, czy taki zapis nie oznacza, że np. umowa o
    pracę się przedłuży z automatu, czy jakiś inny taki kruczek. Np. że
    pracodawca przedstawi mi kolejną umowę i jeśli odmówię, to będzie
    oznaczało, że świadomie nie chcę przepracować dwóch lat.

    Obawiam się po prostu, że pracodawca chce mieć taniego pracownika na dwa
    lata.