  • 151. Data: 2024-06-04 17:57:08
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-04 o 17:32, Shrek pisze:
    > Po prawdzie pelo dzieliło ludzi na zaradnych i niezaradnych a ci drudzy
    > to byli trochę takie podludzie, tylko nie wypadało głośno mówić...

    OT.
    Kiedyś kwota z 1% podatku czyli pieniądz na różne organizacje/fundacje
    wynosiła 500 mln, dziś patrzę i przekroczyła 1 mld.

    Zaś kwota na różne wsparcie firm/startapów przez NCBR też wynosi ok. 1 mld.

    Ja firmy nie mam, ale podobno kasa na start dla tych co chcą
    coś otworzyć jest.

    I jak widać dla tych którzy wolą się poopierdalać mykiem na walkę o
    demokrację czy inny aktywizm też jest, wystarczy założyć se fundację.

  • 152. Data: 2024-06-04 18:11:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 22:28, n...@o...pl pisze:

    > Pewnie -- publiczne pieniądze są przecież niczyje.
    >
    > Coraz więcej głąbów tu zagląda...

    OK. Ustawiono przetarg na most. Wygrał Rysio, Waldek przegrał. Rysio
    most wybudował. Jak ukradziono publiczne pieniądze? Dajesz.

    PD

  • 153. Data: 2024-06-04 18:43:16
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > I jak widać dla tych którzy wolą się poopierdalać mykiem na walkę o
    > demokrację czy inny aktywizm też jest, wystarczy założyć se fundację.

    Przypominam, że do zeszłego roku kradliście na lipne fundacje, więc sam
    stwierdzasz, że jest progres.

  • 154. Data: 2024-06-04 18:45:28
    Od: n...@o...pl

    PD <p...@g...pl> napisał(-a):

    > OK. Ustawiono przetarg na most. Wygrał Rysio, Waldek przegrał. Rysio
    > most wybudował. Jak ukradziono publiczne pieniądze? Dajesz.

    Być może w twoim matrixie Rysio wybudował.

    Albo: usawiono przetarg na 1mld zł. Waldek obiecał wybudować most, ale wygrał
    Rysio i wybudował próg zwalniający.

  • 155. Data: 2024-06-04 19:02:10
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 18:45, n...@o...pl pisze:

    > Być może w twoim matrixie Rysio wybudował.
    >
    > Albo: usawiono przetarg na 1mld zł. Waldek obiecał wybudować most, ale wygrał
    > Rysio i wybudował próg zwalniający.

    Nie wiem jak u ciebie, ale w moim matriksie jest dużo mostów, z których
    część została wybudowana w wyniku przetargów, z których zapewne lwia
    część była ustawiona.

    PD

  • 156. Data: 2024-06-04 19:34:32
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-04 o 19:02, PD pisze:

    > Nie wiem jak u ciebie, ale w moim matriksie jest dużo mostów, z których
    > część została wybudowana w wyniku przetargów, z których zapewne lwia
    > część była ustawiona.
    >
    > PD

    Przeca nic nie musi być ustawione, w ostatnim przykładzie zapodałem
    Szrekowi most za 100 mln.

    cyt.
    Oferta wykonawcy opiewa na kwotę 99 milionów 740 tys. złotych. Oferta z
    najniższą ceną (87,6 mln zł), złożona przez spółę "Strabag" z Pruszkowa,
    po dokonanej analizie została odrzucona.

  • 157. Data: 2024-06-04 19:34:42
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tyle że P0 dyma ludzi bardziej, niż PiS.

    -----
    > Wydaje mi się, że nie jest też właściwym popadanie w przesadną paranoję i
    twierdzenie, że ruchają nasz wszyscy, zawsze i w całści,
    > a różnica jest wyłacznie kosmetyczna.
    > Raczej skłaniam się ku twierdzeniu, że owszem ruchają, ale nie każdy jeden i nie
    zawsze.

  • 158. Data: 2024-06-04 19:45:51
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-04 o 19:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tyle że P0 dyma ludzi bardziej, niż PiS.

    Ogólnie pisy sporo zjebały w drugiej kadencji, jak nie wszystko czego
    się tknęli. Mimo to i tak cyferki przemawiają na ich korzyść.
    Dylewski na YT.
    https://www.youtube.com/watch?v=o7Jbvvx6oMo&t=402s

    Nie ma jednak powodu żeby ciągle kręcić się wokół pisów i peło:)

  • 159. Data: 2024-06-04 19:45:59
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nieukończenie studiów, alkoholizm, uzdolnienie do handlu.
    Cos jeszcze?
    Teraz sobie wyobraź, że jakaś osoba promowana przez PiS na autorytet nazywana jest
    przez PiS "profesorem", którego to tytułu nigdy
    od nikogo nie otrzymała scenariusz?
    Macierewicz czy Kuroń, Michnik czy Kornel Morawiecki, którzy bardziej ryzykowali
    życiem działając w opozycji za PRL?
    Zastanowiłeś się, dlaczego Kuronia z Michnikiem nigdy esbecja nie eskortowała do
    samolotu na ich ukochany Zachód?
    Zastanowiłeś się, za czyje pieniądze Bielecki, Tusk i Lewandowski żyli znaleźli się w
    Sejmie i dlaczego za BND?

    -----

  • 160. Data: 2024-06-04 19:53:39
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>