eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja OEM Microsoftu i legalność odsprzedawanych programów. › Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Mon, 30 Dec 2002 22:50:25 +0100

    > From: Jan Korycki [mailto:c...@a...ow.pl]
    > Posted At: Sunday, December 29, 2002 5:28 AM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Licencja OEM Microsoftu i
    > legalnośćodsprzedawanych programów.
    > Subject: Re: Licencja OEM Microsoftu i
    > legalnośćodsprzedawanych programów.
    >

    > Alez prosze bardzo, jesli to ma sluzyc wyjasnieniu jakichs spraw.

    Bardzo dziekuje. Niestety nie doczekalismy się wypowiedzi glownego
    zainteresowanego (co zreszta nie zdziwilo mnie za bardzo).

    W zwiazku z tym napisze, iż pisalem o stronie (stworzonej przez Elite),
    na ktorej Elita.pl zamiescila klamliwe oraz szkalujace informacje.
    Ponadto Elita dopuscila się nazywania osob niekaranych kryminalistami.
    Elita opublikowala nagranie pochodzace z telefonu, bez uprzedniej
    autoryzacji lub/i zgody osob w tym nagraniu wystepujacych oraz
    opublikowala numery telefonow z których rzekomo dzwoniono do niej.

    Tym samym pozwalam sobie stwierdzic, iż Elita może spokojnie nazwac się
    "sk..." (cokolwiek to oznacza).

    A.