    From: VB <n...@p...ed>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Legalnosc nagrania wideo
    Date: Wed, 1 Sep 2004 22:37:40 +0200

    Witam,

    Jestem studentem, pisze prace licencjacka nt. wspolczesnych formatow i
    kompresorow wideo. Jako czesc praktyczna chce przygotowac porownanie
    jednego materialu filmowego skompresowanego przez wszystkie opisywane
    przeze mnie kompresory, a do tego potrzebuje material filmowy bardzo
    dobrej, mozliwie idealnej jakosci. Samemu nie jestem w stanie
    przygotowac takiego materialu, dlatego musze wykorzystac juz
    istniejace, a z tych najbardziej nadaja sie filmy na DVD oraz
    (zwlaszcza) wszelkie ich trailery w bardzo wysokiej rozdzielczosci,
    ogolnie dostepne do pobrania w Internecie.

    Czy moge legalnie wykorzystac fragmenty filmow badz cale trailery do
    moich potrzeb ot tak? Kogo pytac o ew. zgode? Nie chcialbym miec
    zadnych klopotow przez to ze uzyje nieodpowiedniego materialu
    filmowego.

    --
    pozdrawiam
    Pawel