  • Data: 2010-03-27 06:03:46
    Temat: Łapwnictwo czynne
    Od: mat <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem oskarżony o art 229 par 3 kk czyli wręczenie łapówki lekarzowi
    na nic się zdały moje tłumaczenia (pan prokurator nie chciał nawet
    słuchać) że łapówki nie wręczyłem i że jestem chory a że to że się nie
    lecze to kwestia tego że moją chorobę rozwiązuje tylko operacja która
    nie daje gwarancji wyleczenia a z tym póki co moge spokojnie żyć.
    Jak teraz uzyskać opinię innego lekarza o mojej chorobie czy to musi być
    biegły lekarz sądowy i jeśli tak to jak się takie sprawy załatwia.

    może ktoś podpowie bo ja jestem zielony ;)
    pozdrawiam
    mat