  • Data: 2009-11-12 16:22:48
    Temat: Kwota wolna od zajecia na rachunku bankowym ?
    Od: dl00lb <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanko, otoz tydzien temu moj rachunek bankowy zostal zajety
    przez postepowanie egzekucyjne w kwocie okolo 7.000 zl przez ZUS. Sprawa
    wyjasnila sie kilka dni temu, lecz musze czekac na odblokowanie konta
    bankowego.

    Obecnie mam tam srodki w wysokosci 500 zl, i na google wynajduje:
    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-bankowe/rachunki-i-
    rozliczenia/artykuly/srodki-pieniezne-na-rachunkach-
    oszczednosciowych-wolne-od-zajecia.html

    Czy bezposrednio dzwonic na infolinie banku i domagac sie uwolnienia
    tych 500 zl ? Czy do tego potrzebny jest jakis wyrok sadu itp... ?

    Prosze o porade od strony Kowalskiego ;)