  • Data: 2002-07-03 09:11:30
    Temat: Kupno samochodu a komornik.
    Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam naprawdę duży problem - kupiłem samochód, poszedłem do wydziału
    komunikacji go zarejestrować, a pani w okienku stwierdziła, że nie mogę tego
    zrobić, bo mają informację o postępowaniu komorniczym przeciwko
    sprzedającemu.

    Delikatnie mówiąc ręce mi opadły. Starałem się jak najlepiej sprawdzić
    samochód przed kupnem, mam zaświadczenie z sądu o braku zastawu na
    samochodzie. Byłem nawet w tym wydziale komunikacji, ale pani w informacji
    powiedziała, że nic więcej niż w dowodzie jest napisane się u nich nie
    dowiem. Teraz wiem, że wprowadziła mnie w błąd, ale nic mi to już nie daje
    :((

    Na fakturze mam oświadczenie sprzedającego "...sprzedający oświadcza, że
    pojazd nie jest obciążony kredytem, jest wolny od wad prawnych osób
    trzecich, nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest pojazd,
    nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.". Mam nadzieję, że chociaż to jest
    OK.

    Bardzo proszę o poradę, co mogę zrobić, aby nie stracić samochodu /
    pieniędzy.

    Dziękuję
    Czarek