  • Data: 2002-07-05 09:41:26
    Temat: Re: Kupno samochodu a komornik.
    Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna sprawa. Czy to prawda, że można w pewnych okolicznościach
    unieważnić umowę kupna samochodu? Jeżeli tak, to jakie to mogą być
    okoliczności?
    Powyższe wydaje mi się mało prawdopodobne, ale już chyba nic związanego z
    polskim prawem mnie nie zaskoczy.

    Jedno jest pewne - chyba już nigdy nie kupię używanego samochodu. Jestem
    załamany obrotem spraw. Mimo, że wygląda na to iż wszystko wychodzi na
    prostą, ciągle boję się, że jeszcze coś wyskoczy. Nie jestem prawnikiem i po
    prostu nie wiem jak zabezpieczać się przed takimi sytuacjami. Czy na coś
    jeszcze powinienem w tej chwili zwrócić uwagę?

    Pozdrawiam
    Czarek