  • Data: 2005-12-23 12:56:53
    Temat: Kto przehandlowal moje dane osobowe - c.d.
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie :)

    Jakiś czas temu opisywałem sprawę "wycieku" moich danych:
    h...@4...com

    Właśnie otrzymałem odpowiedź wraz z kopią kuponu który rzekomo
    wypełniłem.
    Na tym kuponie m.in. są wpisane:
    - moje imię i nazwisko
    - mój adres
    - moja data urodzenia
    - NIE mój e-mail
    - NIE mój podpis

    Tak więc ktoś posłużył się moimi danymi i sfałszował podpis (w
    zasadzie trudno to nawet nazwać fałszerstwem - podpis jest zupełnie
    inny niż mój).

    W związku z tym mam do Was pytanie: czy jest jakiś cień szansy na
    ustalenie personaliów tej osoby? Nie mam nic prócz adresu e-mail i
    sfałszowanego podpisu. Czy podpada to pod jakiś paragraf, czy też
    stoję na straconej pozycji?

    Pozdrawiam
    A.