  • 1. Data: 2005-12-23 12:56:53
    Temat: Kto przehandlowal moje dane osobowe - c.d.
    Od: Arek <a...@g...pl>

    Witam ponownie :)

    Jakiś czas temu opisywałem sprawę "wycieku" moich danych:
    h...@4...com

    Właśnie otrzymałem odpowiedź wraz z kopią kuponu który rzekomo
    wypełniłem.
    Na tym kuponie m.in. są wpisane:
    - moje imię i nazwisko
    - mój adres
    - moja data urodzenia
    - NIE mój e-mail
    - NIE mój podpis

    Tak więc ktoś posłużył się moimi danymi i sfałszował podpis (w
    zasadzie trudno to nawet nazwać fałszerstwem - podpis jest zupełnie
    inny niż mój).

    W związku z tym mam do Was pytanie: czy jest jakiś cień szansy na
    ustalenie personaliów tej osoby? Nie mam nic prócz adresu e-mail i
    sfałszowanego podpisu. Czy podpada to pod jakiś paragraf, czy też
    stoję na straconej pozycji?

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-12-23 13:48:59
    Temat: Re: Kto przehandlowal moje dane osobowe - c.d.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek [a...@g...pl] napisał:

    > W związku z tym mam do Was pytanie: czy jest jakiś cień szansy na
    > ustalenie personaliów tej osoby?

    Złóż zawiadomienie o przestępstwie. Nie jestem w stanie ocenić szansy
    na ustalenie sprawcy, skoro słowem nie napisałeś o tym, gdzie ów kupon
    został odnaleziony i w jakich okolicznościach tam trafił. jeśli ktoś
    go wysłał w ramach jakiejś akcji pocztą, to szanse są mniej, niż
    znikome.

  • 3. Data: 2005-12-23 14:39:58
    Od: Arek <a...@g...pl>

    On Fri, 23 Dec 2005 14:48:59 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >został odnaleziony i w jakich okolicznościach tam trafił. jeśli ktoś
    >go wysłał w ramach jakiejś akcji pocztą, to szanse są mniej, niż

    Niestety, nie podali informacji skąd mają kupon. Raczej liczyłbym na
    wydobycie od admina serwera jakichś bliższych namiarów na tą osobę -
    przecież podał e-mail, a w Sieci tak naprawdę nikt nie jest
    anonimowy...
    Pytanie na ile poważnie zostanie potraktowane takie zawiadomienie?

    A.