  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kradziez nasienia, ciaza bez stosunku a pozwew i aliment??
    Date: Sun, 4 Mar 2007 00:51:27 +0100

    Takie sobie wymyslilem takie chore pytanie :-)

    Zalozmy taka sytuacje (smieszna, zalosna ale mozliwa).
    Ide sobie zbadac nasienie do laboratorium, za parawanem.... ten tego. Zanosze
    rezultat do badania. Wychodze z budynku. Pani laborantka bierze moje nasie i
    pipetka sobie je umieszcza w miejscu wiadomym (przykladowo ma bezplodnego meza
    ale nie chce mu tego mowic i chce udac ze to on bedzie ojcem). Ma moje dane
    osobowe, oczywiscie zachodzi w ciaze. Pozywa mnie o alimenty, twierdzi ze
    jestem ojcem dziecka. Robia mi DNA, jestem ojcem nie wypieram sie bo sa na mnie
    "teczki" ale nie poczuwam sie jako ojciec psychicznie, nie chce znac tego
    dziecka ani tej oszustki.

    No i za co mam placic? Zaszla w ciaze bez stosunku, wykorzystala niecnie moich
    małych wojowników. Ja dzieci nie chce, nie bede tez placil za takiego potomka.
    Czy sad moze mnie jakos "uniwinnic" zwolnic z obowiazku alimentacyjnego? Czy ja
    moge pania laborantke pozwac o cos?

    Inny motyw, zakladajac ze jestem chory psychicznie (zakladajac powtarzam ;) ale
    widzialem onanizujacych sie kretynow w parku juz nie raz...) i zostawie swoje
    nasienie gdzies w parku, pobierze je jakas chora kobieta, wlozy na paluszku
    sobie i sytuacja jak wyzej. Znow musze placic na dziecko? Jednym slowem czy
    zostawianie bez opieki nasienia meskiego grozi problemami.

    Albo jestem w domu publicznym, umawiamy sie tylko na zabawe bez pelnego
    zblizenia, po wszystkim kobieta sciera .... i wsadza sobie do .... smiejac sie
    ze wtopilem, zachodzi w ciaze a ja biedny mam placic...

    Prosze powaznie potraktowac moje pytania choc sa bardzo naciagane :O)