  • Data: 2010-08-23 10:42:12
    Temat: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    właśnie sobie kalkuluję koszt przemeldowania i wychodzi mi straszna
    kwota. Przerejestrowanie samochodów około 400zł. Legitymacja służbowa:
    50zł. Pieczątki też koło 100zł, prawo jazdy, koło 90zł. DO 30zł. EDG
    chyba jest teraz już za darmo wszędzie, tak? Ale jakby nie liczyć, to i
    tak z 800zł poleci. Za sam fakt przemeldowania się w imię zasad.

    Czy takie skubanie obywatela jest zgodne z prawem? Wg mnie auto
    zarejestrowane w Gliwicach powinno już jeździć na gliwickich blachach i
    dopiero kolejne nowe bym zarejestrował w nowym miejscu. A nie tak
    wszystko na raz w jeden miesiąc pół pensji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek