eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomornik - siedziba firmy, a miejsce zamieszkania, zabranie kompa przez udzialowca › Komornik - siedziba firmy, a miejsce zamieszkania, zabranie kompa przez udzialowca
  • Data: 2005-12-28 12:59:44
    Temat: Komornik - siedziba firmy, a miejsce zamieszkania, zabranie kompa przez udzialowca
    Od: "El_Chueco" <t...@i...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!
    Mieszkam w domku jednorodzinnym gdzie miesci sie firma. Firma ma
    wydzielony teren w domku 1/3 powierzchni - piwnica. Pewnego dnia przyszedl
    komornik i od razu walil do mnie na pietro z argumentami "tu jest komputer".
    Czy komornik mial prawo wejsc na teren ktory nienalezy do zadluzonej firmy,
    bez zadnej podstawy? W ogole zdziwiony faktem siedzialem przed komputerem w
    samych bokserkach, a komornica razem z asystentem wtarabanili mnie sie do
    pokoju.

    Druga sprawa jest troche inna:
    Udzialowiec firmy gdzy jeszcze byl zatrudniony w firmie kupil na nia
    komputer (w kredycie) jednak umowa kredytowa jest na niego, ale faktura
    wystawiona jest na firme. Po jakims czasie wspolnik sie zwolnil i teraz jest
    tylko udzialowcem. Pare miesiecy temu przyszedl do firmy i sila zabral
    komputer argumentujac to tym, ze ma "komornika na ten komputer i musi go
    zwrocic". Czy udzialowiec mial prawo zabrac komputer? Jak od niego odebrac
    ten komputer?

    --
    El_C