    From: "Tytus" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik i sprzedane auto
    Date: Thu, 17 Aug 2006 15:55:31 +0200

    Witam
    Proszę o jakąś podpowiedź czy komornik może zająć auto które sprzedałem?
    Kupujący to mój sąsiad, auto sprzedałem 2 tygodnie temu. Sąsiad opłacił 2%
    wartości auta w US, ma tymczasowy dowód rejestracyjny na swoje nazwisko,
    umowa kupna sprzedaży jest, ja zgłosiłem tydzień temu do Urzędu Komunikacji
    sprzedż auta. Tak sie składa że sąsiad to mieszkaniec tego samego budynku co
    ja tylko z sąsiednej klatki a samochód parkuje na tym samym parkingu co ja
    wcześniej. Komornik nie chce oglądać dokumentów tylko zająć auto na poczet
    mojego długu.. Czy może to zrobić? Jeśli zajmie, odcholuje auto na parking
    to kto potem pokryje wszystkie koszty??

    Pzdr
    Tytus