  • Data: 2004-10-25 13:10:18
    Temat: Komornik i konto.
    Od: "SD" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Sprawa nastepujaca:
    Zadluzenie powstalo w 2000 roku za kredyt (niestety brak pracy) pozniej
    praca na poziomie nie pozwalajacym na splate zadluzenia, oczywiscie sprawa,
    nakaz zaplaty. Teraz komornik wchodzi na konto, wplywy na poziomie 750 PLN
    do reki, zona (niepracujaca), dziecko.
    Pytanie:
    Ile moze zabrac z konta komornik, nie spodziewam sie cudow ale realnych
    mozliwosci ruchu :)
    Zadluzenie w wysokosci 19 000 razem z odsetkami i kosztami.
    Za odpowiedzi typu trzeba bylo placic dziekuje, bo tyle to i ja wiem.

    Pozdrawiam
    Sebastian