  • 51. Data: 2014-01-22 18:44:06
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 18:04, hikikomorisan wrote:

    > http://dlakierowcow.policja.pl/dk/statystyka/47493,d
    ok.html

    > ilosc pojazdow silnikowych /dwa lata wstecz/
    >
    > ilosc wypadkow
    > 40 065
    >
    > statystycznie wiec ilosc wypadkow na pojazd wynosi
    > 0,0016563060550978
    >
    > upraszczajac takie szanse ma kierowca, ze w danym roku spowoduje wypadek
    > 0,165 procent
    >
    > w kolejnym roku takie samo
    >
    > w kolejnym identyczne
    >
    > tow.ubezp natomiast przyjmuje swoje kryteria

    Spróbuj sobie wyobrazić wykres słupkowy - na osi x - ilość spowodowanych
    wypadków od 0 do 10. Na Y ilość kierowców którzy mieli 1, 2, 3 i tak do
    10 wypadków w swojej karierze. I odpowiedz czy twoim zdaniem 1 słupek
    będzie równy drugiemu, trzeciemu i 10.

    Shrek.

  • 52. Data: 2014-01-22 18:54:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 18:44, Shrek wrote:

> [...]
    > wypadków od 0 do 10. Na Y ilość kierowców którzy mieli 1, 2, 3 i tak do
    > 10 wypadków w swojej karierze. I odpowiedz czy twoim zdaniem 1 słupek

    No wyobrazilem sobie. Slupki beda coraz nizsze.

    A twoj punkt bedacy jest... ze co ?

    Bo na wykresie beda nawet kierowcy powodujacy po tuzin wypadkow. Malo bo
    malo - ale beda.

    Wiec?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 53. Data: 2014-01-22 18:54:55
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 18:33, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Możesz sobie tak mówić, ale kto by się przejmował gadaniem głupka?

    No ja sie Twoim gadaniem nie przejmuje :D

  • 54. Data: 2014-01-22 19:01:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 18:54, hikikomorisan wrote:

    > No wyobrazilem sobie. Slupki beda coraz nizsze.

    I właśnie o to chodzi.

    > A twoj punkt bedacy jest... ze co ?
    >
    > Bo na wykresie beda nawet kierowcy powodujacy po tuzin wypadkow. Malo bo
    > malo - ale beda.

    To znaczy że twoja metoda "czapa za pierwszy" ma bardzo ograniczone
    zastosowanie, bo eliminuje tylko kolejne słupki. Tymczasem w pierwszym
    słupku masz zapewne powyżej (zakładam) 95%. Czyli jakieś 5% skuteczności
    jak na dość kontrowersyjną metodę - słabo.

    Shrek.

  • 55. Data: 2014-01-22 19:11:30
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 19:01, Shrek wrote:

    > I właśnie o to chodzi.

    No ale nic z tego nie wynika, poza tym, ze tych co maja wiecej wypadkow
    jest mniej od tych co maja wiecej wypadkow.

    jednostkowo kazdy kierowca ma statystycznie identyczna szanse na
    wypadek, a po wypadku na kolejny wypadek.

    > To znaczy że twoja metoda "czapa za pierwszy"

    Ale ja nie chce czapy za wypadek.

    Chce czapy za __ucieczke__ z miejsca wypadku w ktorym __zginal czlowiek__.

    Czy teraz sie rozumiemy?

    Bo to co ja napisalem zostalo od razu przekrecone ze "chce czape dla
    kazdego kto spowoduje wypadek".

  • 56. Data: 2014-01-22 19:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 19:11, hikikomorisan wrote:

    > No ale nic z tego nie wynika, poza tym, ze tych co maja wiecej wypadkow
    > jest mniej od tych co maja wiecej wypadkow.

    No i tylko o to nam chodzi.

    > Ale ja nie chce czapy za wypadek.
    >
    > Chce czapy za __ucieczke__ z miejsca wypadku w ktorym __zginal czlowiek__.
    >
    > Czy teraz sie rozumiemy?

    Dobrze - przeskaluj sobie wykres słupkowy na osi X ilośc ucieczek z
    miejsca wypadku w którym zginął człowiek -1, 2 i tak do dziesięciu -
    jak będzie wyglądał wykres - tak samo?

    > Bo to co ja napisalem zostalo od razu przekrecone ze "chce czape dla
    > kazdego kto spowoduje wypadek".

    No jak będzie wyglądał wykres?

    Shrek.

  • 57. Data: 2014-01-22 19:22:18
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 19:17, Shrek wrote:

    > Dobrze - przeskaluj sobie wykres słupkowy na osi X ilośc ucieczek z
    > miejsca wypadku w którym zginął człowiek -1, 2 i tak do dziesięciu -
    > jak będzie wyglądał wykres - tak samo?

    iiiiiiii?

    Bo nie wiem do czego zmierzasz? Chcesz mnie w jakis sposob przekonac, ze
    nie ma sensu karac inaczej /ostrzej/ tych co uciekna z miejsca wypadku -
    tylko karac ich tak, jakby nie uciekli?

    > No jak będzie wyglądał wykres?

    Jakkolwiek - pytam - co to zmienia w powyzszym.

  • 58. Data: 2014-01-22 19:29:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 19:22, hikikomorisan wrote:

> [...]
    >
    > Bo nie wiem do czego zmierzasz? Chcesz mnie w jakis sposob przekonac, ze
    > nie ma sensu karac inaczej /ostrzej/ tych co uciekna z miejsca wypadku -

    A skąd - przecież tu się od samego początku z tobą zgadzam.

    > Jakkolwiek - pytam - co to zmienia w powyzszym.

    Ano to, że czapa za ucieczkę z miejsca wypadku jako sposób eliminacji
    "pojebów" na zasadzie "drugi raz nie spierdoli" jako metoda mająca
    zredukować liczbę "spierdoleń" ma tylko jedną wadę - w jakiś 95%
    procentach jest nieskuteczna - bo jakieś 95% będzie na tym pierwszym
    słupku "ci co spierdolili 1 raz".

    Shrek.

  • 59. Data: 2014-01-22 20:24:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 19:29, Shrek wrote:

> [...]
    > zredukować liczbę "spierdoleń" ma tylko jedną wadę - w jakiś 95%
    > procentach jest nieskuteczna - bo jakieś 95% będzie na tym pierwszym

    i o raz za duzo, ta kara ma byc dotkliwa dla tych co spierdolili i sad
    nie dopatrzy sie niczego lagodzacego.

    po prostu postuluje eliminowac z zycia spolecznego szkodzace jednostki.
    aspoleczne.

    ponadto ma byc edukacyjna dla innych - patrz, co sie stanie jak
    spierdolicz nie udzielajac pomocy.

    lepiej dla ciebie dostac kare za jazde po pijaku niz po pijaku uciekac -
    bo za pierwsze - kiedys wyjdziesz, za drugie - zawisniesz na szubienicy.

    mniej wiecej w ten sposob chce sformulowac przekaz.

  • 60. Data: 2014-01-22 21:12:52
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > po prostu postuluje eliminowac z zycia spolecznego szkodzace
    > jednostki. aspoleczne.

    Niezły z ciebie czekista.
    Ciebie należałoby izolować nim od słów przejdziesz do czynów.
    Na szczęście to tylko popierdywanie z szafy. Przewietrz ją sobie
    czasem, bo od tego nieświeżego powietrza masz posrane pomysły.