eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKierowcy mordercyRe: Kierowcy mordercy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kierowcy mordercy
    Date: Wed, 22 Jan 2014 18:44:06 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <lbp011$vat$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lbgerb$ss3$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1401201143000.944@quad>
    <lbjc3g$ujn$1@node1.news.atman.pl> <lbjc67$8n0$13@dont-email.me>
    <lbjgrq$33i$1@node2.news.atman.pl> <lbjqq6$kks$1@dont-email.me>
    <lbjr0s$dar$1@node2.news.atman.pl> <lbjvss$o6a$1@dont-email.me>
    <lbk3bu$lqj$2@node2.news.atman.pl> <lbk69m$2m1$1@dont-email.me>
    <lbk6rv$pgv$1@node2.news.atman.pl> <lbl3jo$jjb$1@dont-email.me>
    <lbld2h$2m5$1@node1.news.atman.pl> <lbm9nd$2c4$1@node1.news.atman.pl>
    <lbme0d$7kl$1@node1.news.atman.pl> <lbmelc$8cc$1@node1.news.atman.pl>
    <lbmf45$u8h$1@node2.news.atman.pl> <lbmfnd$urs$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmg1f$v7j$1@node2.news.atman.pl> <lbmgpe$vus$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmkcc$489$1@node2.news.atman.pl> <lbmkr2$fgr$1@node1.news.atman.pl>
    <lbmlog$gh1$1@node1.news.atman.pl> <lbnkj7$f0g$1@node1.news.atman.pl>
    <lbnn2h$3l7$1@node2.news.atman.pl> <lborcr$81o$1@node2.news.atman.pl>
    <lbosev$95n$1@node2.news.atman.pl> <lbotnb$aca$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390412641 32093 83.142.196.43 (22 Jan 2014 17:44:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jan 2014 17:44:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <lbotnb$aca$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.pregierz:2097114 pl.soc.prawo:734296
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-22 18:04, hikikomorisan wrote:

    >>>> Wróć oczywiście jest takie samo. Miałem na myśli, że
    >>>> prawdopodobieństwo,
    >>>> że spowodujesz w ciągu życia daw wypadki jest istotnie mniejsze od tego
    >>>> że spowodujesz jeden (które jest też nikłe). Wyjaśnienie dalej;)
    >>>
    >>> Ale to nie ma znaczenia.
    >>
    >> Ma znaczenie - bo dyskutujemy o tym jakie jest prawdopodobieństwo, że
    >> ktoś spowoduje dwa wypadki w ciągu kariery - a to prawdopodobieństwo
    >> jest istotnie mniejsze niż że jeden.
    >
    > http://dlakierowcow.policja.pl/dk/statystyka/47493,d
    ok.html
    >
    > ilosc pojazdow silnikowych /dwa lata wstecz/
    > 24 189 370
    >
    > ilosc wypadkow
    > 40 065
    >
    > statystycznie wiec ilosc wypadkow na pojazd wynosi
    > 0,0016563060550978
    >
    > upraszczajac takie szanse ma kierowca, ze w danym roku spowoduje wypadek
    > 0,165 procent
    >
    > w kolejnym roku takie samo
    >
    > w kolejnym identyczne
    >
    > tow.ubezp natomiast przyjmuje swoje kryteria

    Spróbuj sobie wyobrazić wykres słupkowy - na osi x - ilość spowodowanych
    wypadków od 0 do 10. Na Y ilość kierowców którzy mieli 1, 2, 3 i tak do
    10 wypadków w swojej karierze. I odpowiedz czy twoim zdaniem 1 słupek
    będzie równy drugiemu, trzeciemu i 10.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1