  • 61. Data: 2014-01-22 21:13:05
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > po prostu postuluje eliminowac z zycia spolecznego szkodzace
    > jednostki. aspoleczne.

    Niezły z ciebie czekista.
    Ciebie należałoby izolować nim od słów przejdziesz do czynów.
    Na szczęście to tylko popierdywanie z szafy. Przewietrz ją sobie
    czasem, bo od tego nieświeżego powietrza masz posrane pomysły.

  • 62. Data: 2014-01-22 21:13:59
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 21:12, Nemo wrote:
> [...]
    > Na szczęście to tylko popierdywanie z szafy. Przewietrz ją sobie
    > czasem, bo od tego nieświeżego powietrza masz posrane pomysły.

    Oooo gowno sie wypowiedzialo.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 63. Data: 2014-01-22 21:21:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 20:24, hikikomorisan wrote:

    > i o raz za duzo, ta kara ma byc dotkliwa dla tych co spierdolili i sad
    > nie dopatrzy sie niczego lagodzacego.
    >
    > po prostu postuluje eliminowac z zycia spolecznego szkodzace jednostki.
    > aspoleczne.
    >
    > ponadto ma byc edukacyjna dla innych - patrz, co sie stanie jak
    > spierdolicz nie udzielajac pomocy.
    >
    > lepiej dla ciebie dostac kare za jazde po pijaku niz po pijaku uciekac -
    > bo za pierwsze - kiedys wyjdziesz, za drugie - zawisniesz na szubienicy.
    >
    > mniej wiecej w ten sposob chce sformulowac przekaz.

    No dobra - czyli już nie chcesz eliminować na wypadek drugiego razu.
    Czapa bo ma być surowo i odstraszająco. Co w takim razie proponujesz dla
    morderców? Tortury i czapa? A dla pedofili morderców - podwójna czapa?

    Jak już pisałem - podstawą systemu karnego jest proporcjonalność winy do
    kary. Jak gdzieś po środku dasz czapę, to cała "góra" będzie
    nieproporcjonalna - rodzi to problem o którym piszesz na początku.

    Shrek.

  • 64. Data: 2014-01-22 21:23:26
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-22 20:24, hikikomorisan pisze:

    > i o raz za duzo, ta kara ma byc dotkliwa dla tych co spierdolili i sad
    > nie dopatrzy sie niczego lagodzacego.

    Jeździsz samochodem?

    --

    signature

  • 65. Data: 2014-01-22 21:52:06
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 21:21, Shrek wrote:

    > No dobra - czyli już nie chcesz eliminować na wypadek drugiego razu.

    Jak nie? Przeciez taki wyeliminowany ozstanie wyeliminowany.

    > Czapa bo ma być surowo i odstraszająco. Co w takim razie proponujesz dla
    > morderców?

    Pisalem na samym poczatku - spierdalajacych po potraceniu pieszego,
    ktory umrze w wyniku wypadku i nieudzielenia pomocy traktowac tak, jak
    mordercow.

    jak nie wierzysz, to popatrz na poczatek watku.

    > Tortury i czapa? A dla pedofili morderców - podwójna czapa?

    Bez zmian. Nie chce modernizowac calego kodeksu k.

    > Jak już pisałem - podstawą systemu karnego jest proporcjonalność winy do
    > kary. Jak gdzieś po środku dasz czapę, to cała "góra" będzie
    > nieproporcjonalna - rodzi to problem o którym piszesz na początku.

    Obecnie kary sa i tak juz nieproporcjonalne. Za przestepstwo skarbowe
    mozna dostac wiecej niz za morderstwo.

  • 66. Data: 2014-01-22 21:52:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 21:23, cumulonimbus wrote:

    > Jeździsz samochodem?

    Bez znaczenia w dyskusji.

  • 67. Data: 2014-01-22 22:42:00
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-22 21:52, hikikomorisan pisze:

    > Bez znaczenia w dyskusji.

    Zrób prawko, zrób min. 200-300 tys., spotkaj się z różnymi sytuacjami,
    Jak Ci się nie zmieni optyka, to uznam, że faktycznie tak głupio można
    myśleć :P)

    --

    signature

  • 68. Data: 2014-01-22 22:42:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Jan 2014, Nemo wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > No właśnie, za krzywe parkowanie, za pomyłkę na fakturze, za plucie na ulicy
    > - za wszystko czapa.

    Wcale tak nie pisał.
    Wyłącznie za ucieczkę z miejsca wypadku.

    Bo to JEST całkiem poważne działanie.

    Hikikomori sugeruje ni mniej ni więcej, jak to, że również poważniejsze
    niż np. jazda w stanie nietrzeźwym.
    I wiesz co?
    Wcale nie wygląda ta argumentacja nierozsądnie.

    BTW: przy okazji byłby to dość poważny bat na pieszych "ucieczkowiczów".

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2014-01-22 23:18:55
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 22:42, cumulonimbus wrote:

    > Zrób prawko, zrób min. 200-300 tys., spotkaj się z różnymi sytuacjami,
    > Jak Ci się nie zmieni optyka, to uznam, że faktycznie tak głupio można
    > myśleć :P)

    widze, zes ekspert, a przynajmniej pozujesz, to objasnij co takiego
    glupiego mysle, tylko konkretnie, a nie ze to co mysle jest glupie, bo
    ta opinie juz wyraziles, tylko nic ona nie zmienila...

  • 70. Data: 2014-01-22 23:20:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > BTW: przy okazji byłby to dość poważny bat na pieszych "ucieczkowiczów".

    ooooo otym nie pomyslalem, ale faktycznie, bardzo dobrze, bo doprowadzi
    taki do kolizji /kierowcy ratujac zycie np. przebiegajacego przez
    autostrade/ ryzykuja zyciem lub je traca a taki pieszy spierdala.