    From: " Margot" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Karta gwarancyjna
    Date: Sun, 15 Aug 2004 21:03:24 +0000 (UTC)

    Witam, czy karta gwarancyjna musi być przy zakupie/sprzedaży?
    Jestem producentem urządzeń elektronicznych. Przy sprzedaży do urzadzenia
    dołączana jest karta gwarancyjna, określająca szczegółowo typ urządzenia,
    warunki gwarancji itd. Zwróciła się do mnie duża hurtownia i zaproponowała,
    że owszem - kupi moje urządzenia ale bez kart gwarancyjnych bo - już zgodnie
    z jakimiś przepisami takich kart się nie stosuje. Do reklamacji wystarczy
    paragon.
    No ale przecież na paragonie nie ma wszystkich danych np. numeru seryjnego
    danego urządzenia. Czy faktycznie nie trzeba kart? Jaki przepis to reguluje?
    Jeżeli nie trzeba to czemu stosują je wszyscy? Gdzie umieszczać warunki
    gwarancji, jak sobie radzić w przypadku zidentyfikowania danego urządzania z
    paragonem?
    pozdrawiam Margot