eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta gwarancyjnaKarta gwarancyjna
  • Data: 2004-08-15 21:03:24
    Temat: Karta gwarancyjna
    Od: " Margot" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, czy karta gwarancyjna musi być przy zakupie/sprzedaży?
    Jestem producentem urządzeń elektronicznych. Przy sprzedaży do urzadzenia
    dołączana jest karta gwarancyjna, określająca szczegółowo typ urządzenia,
    warunki gwarancji itd. Zwróciła się do mnie duża hurtownia i zaproponowała,
    że owszem - kupi moje urządzenia ale bez kart gwarancyjnych bo - już zgodnie
    z jakimiś przepisami takich kart się nie stosuje. Do reklamacji wystarczy
    paragon.
    No ale przecież na paragonie nie ma wszystkich danych np. numeru seryjnego
    danego urządzenia. Czy faktycznie nie trzeba kart? Jaki przepis to reguluje?
    Jeżeli nie trzeba to czemu stosują je wszyscy? Gdzie umieszczać warunki
    gwarancji, jak sobie radzić w przypadku zidentyfikowania danego urządzania z
    paragonem?
    pozdrawiam Margot

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.08.04 21:16 Dredd
  • 15.08.04 21:28 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1