eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta gwarancyjna › Re: Karta gwarancyjna
  • Data: 2004-08-15 21:28:11
    Temat: Re: Karta gwarancyjna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Margot wrote:
    > Witam, czy karta gwarancyjna musi być przy zakupie/sprzedaży?
    > Jestem producentem urządzeń elektronicznych. Przy sprzedaży do urzadzenia
    > dołączana jest karta gwarancyjna, określająca szczegółowo typ urządzenia,
    > warunki gwarancji itd. Zwróciła się do mnie duża hurtownia i zaproponowała,
    > że owszem - kupi moje urządzenia ale bez kart gwarancyjnych bo - już zgodnie
    > z jakimiś przepisami takich kart się nie stosuje. Do reklamacji wystarczy
    > paragon.

    Ostateczny odbiorca sprzętu rzeczywiście może reklamować na podstawie
    paragonu. Tyle ze będzie to reklamacja na podstawie rękojmi albo
    niezgodności z umową. Jeśli na sprzęt obok tego ma być gwarancja, to w
    zasadzie powinna być karta gwarancyjna (choć w sprzedaży konsumenckiej
    gwarancja może zostać udzielona np. w reklamie). Gwarancja dla
    konsumenta musi jednak określać obowiązki gwaranta oraz zawierać zapis
    że nie wyłącza ona, ani nie ogranicza uprawnień z tytułu niezgodności
    towaru z umową (art.13(?) ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej).

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1