  • Data: 2005-02-28 11:31:38
    Temat: Karany czy nie? (prosta sprawa w sądzie rejonowym)
    Od: "Marek Teluk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam drobne pytanie: miałem prostą sprawę w sądzie, czego efektem jest
    grzywna 100 zl. Postępowanie sądowe odbyło się bez niczyjej obecności
    (koszty 40 zł też muszę opłacić), dostałem więc wezwanie do zapłaty
    140 zł z sądu rejonowego. Czy taka sprawa spowoduje, że będę miał
    gdzieś w papierach, że byłem/ jestem karany? Dzięki za odpowiedź!

    --
    Best regards,
    Marek Teluk

    mailto:m...@t...net