  • 1. Data: 2005-02-28 11:31:38
    Temat: Karany czy nie? (prosta sprawa w sądzie rejonowym)
    Od: "Marek Teluk" <w...@g...pl>

    Witam,

    Mam drobne pytanie: miałem prostą sprawę w sądzie, czego efektem jest
    grzywna 100 zl. Postępowanie sądowe odbyło się bez niczyjej obecności
    (koszty 40 zł też muszę opłacić), dostałem więc wezwanie do zapłaty
    140 zł z sądu rejonowego. Czy taka sprawa spowoduje, że będę miał
    gdzieś w papierach, że byłem/ jestem karany? Dzięki za odpowiedź!

    --
    Best regards,
    Marek Teluk

    mailto:m...@t...net
    http://webdesign.teluk.net
    gg:66915668

  • 2. Data: 2005-02-28 17:05:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Teluk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jak nie napiszesz o co to była sprawa, to nikt Ci nie wywróży. Mógł oto być
    przestępstwo (wówczas będziesz odnotowany w CRS), albo wykroczenie (i
    wówczas nie będziesz odnotowany).

  • 3. Data: 2005-02-28 19:02:54
    Od: "Marek Teluk" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cvvj8a$k1k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    oto być
    > przestępstwo (wówczas będziesz odnotowany w CRS), albo wykroczenie

    Fakt, ale do konca nie wiem, jaka jest tego kwalifikacja. Przecialem
    stara klodke sasiadki, do naszej wspolnej bramki wjazdowej, na
    polecenie wspolwlascicielki domu, w ktorej mieszkaniu mieszkam.
    Sasiadka zawiadomila policje i sie zaczelo. Czy jestem wiec
    przestepca? Pzdr. M.

  • 4. Data: 2005-03-01 13:42:05
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl>

    Marek Teluk napisał(a):

> [...]
    > polecenie wspolwlascicielki domu, w ktorej mieszkaniu mieszkam.
    > Sasiadka zawiadomila policje i sie zaczelo. Czy jestem wiec

    Wnioskuje, że chodzi o wykroczenie zniszczenia mienia o wartości do 250
    zł (art. 124 kw). Zatem nie jesteś przestępcą w rozumieniu prawa karnego
    (kodeksu karnego), Twoje dane nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym,
    zatem jesteś czysty jak dziewicza łezka :-)
    No ale następnym razem bądź grzeczny (bardziej)
    Roman Gładysz
    ***************************
    roman.gladysz(anty-spam)idea.net.pl
    romangladysz(anty-spam)tlen.pl
    gg# 4729409

  • 5. Data: 2005-03-01 14:14:17
    Od: "Marek Teluk" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Gładysz" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Karnym,
    > zatem jesteś czysty jak dziewicza łezka :-)
    > No ale następnym razem bądź grzeczny (bardziej)

    dzieki! jeszcze by tego brakowalo, zeby taki spokojny czlowiek, jak
    ja, byl karany! pozdrawiam prawnikow, zawodowcow i pasjonatow!

    --
    Best regards,
    Marek Teluk

    mailto:w...@g...pl