eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją › KPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją
  • Data: 2010-10-03 10:10:08
    Temat: KPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją
    Od: Muka Dwa <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy można jest złożyć wniosek o wyłączenie sędziego w postępowaniu
    cywilnym (SO I instancja) po zamknięciu rozprawy a przed publikacja
    wyroku?

    Miałbym jeszcze jedno pytanie, w postępowaniu cywilnym jest mój
    wniosek o adwokata z urzędu, sąd odrzuca wniosek i zamyka rozprawę
    jednocześnie daje 7 dniowy termin na zażalenie.
    Czy jeśli sąd apelacyjny uwzględni wniosek o wyznaczenie adwokata to
    znaczy że zamknięcie rozprawy zostanie "cofnięte"? I czy wówczas
    sprawa toczy się od początku? W szczególności interesuje mnie czy
    druga strona - powód może złożyć nowy wniosek dowodowy, którego nie
    złożył do zamknięcia rozprawy (w której pozwany występował bez
    pełnomocnika), rzecz dotyczy wniosku który mógł być złożony podczas
    zamkniętej już rozprawy.

    wdzieczny za odpowiedzi