eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją › Re: KPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją
  • Data: 2010-10-03 21:08:37
    Temat: Re: KPC wylaczenie sedziego po zamknięciu rozprawy, przed publikacją
    Od: Muka Dwa <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Paź, 22:36, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Czemu z winy sądu? Z własnej winy.
    > Jak się chce mieć pełnomocnika to się go wynajmuje.

    mówie o sytuacji gdy SA uznaje zażalenie i jest przyznany pełnomocink
    pozwanemu.

    powiedziałeś że w takiej sytuacji bedzie nieważność,
    skutkująca uchyleniem wyroku.

    i mówie że to oznacza że sprawa bedzie ponownie rozpoznana,

    bo POWÓD nie może przecież byc winien tego ze sąd I instancji błęnie
    nie przyznał pełnomocnika pozwanemu.

    i całe pytanie dotyczy czy w takiej sytuacji powód bedzie mógł złożyć
    nowe wnioski dowodowe (które mógł złożyc takżę w postepowaniu gdzie
    wyrok został uchylony) , moim zdaniem zażalenie ma spore szanse być
    uznane i SA przytzna adwokata z urzedu.
    natomiast powód nie powołał korzystnych dla siebie dowodów i obawiam
    się , żę może uczynic to w postepowaniu gdzie byłby przyznany adwokat

    w takiej sytuacji zrezygnowałbym z zażalenia, bo pomimo ewentualnej
    przegranej w I instancji mam duże prawdopodobieństwo ze wyrok przez SA
    bedzie zmieniony.