  • 101. Data: 2004-11-23 10:07:18
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cnv15h$2d1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mysle, ze pan bredzi.

    Skoro ja bredzę, a pan nie, to jak według pana żołnierze wchodzili przez
    zamknięte drzwi w Faludży i podczas innych akcji?
    Ładunki wybuchowe i karabiny maszynowe? Czy broń gładkolufowa tak niezawodna
    i niezbędna według pana?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 102. Data: 2004-11-23 10:10:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:15:03 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Pan ma poj?cie skoro pan ?adnej broni w r?kach nie mia?. My?li pan, ?e US
    > Army w Falud?y biega?o po g?adkolufowe po?yczy? od polskiej policji, ?eby
    > zamki odstrzeliwa??

    Nie potrzebują strzelb gładkolufowych, bo na wyposażeniu mają gładkolufowe
    granatniki M203 strzelające amunicją tego samego typu. I właśnie tym
    odstrzeliwywują zamki. Na pewno jednak nie strzelają do zamków amunicją
    5,54 mm, bo to nie odniesie zadnego skutku poza zablokowaniem zamka i
    ranieniem strzelca rykoszetami. Tak jak pisałem, żeby otworzyć drzwi
    trzeba wyrwać zamek, a do tego potrzeba więcej energii niż ma nabój 5,54.

    > Pan ma chyba w g?owie nie tak i próbuje mnie o?mieszy? ?eby
    > usprawiedliwi? akcj? równ? tej na placu Tien An Men w komunistycznych
    > Chinach.

    Znowu te same argumenty... przyznaj się pan wreeszcie doktorku, ze nie
    znasz się pan i nie masz racji, a nie starasz się zwiększac siłę swojej
    argumentacji podpierając się najpierw Popiełuszką, a potem studentami z
    Tian An Men.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 103. Data: 2004-11-23 10:11:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwwtonamg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Panie doktorze. Siekeiery także nie służą do zabijania ludzi, ale mimo
    > wszystko można nimi zabić. A poza tym wówimy o amunicji do broni
    > gładkolufowej. Może zdobędize się pan na odwagę i przyzna chociaż raz ze
    > nie ma pan racji?

    Panie magistrze. Mam rację. Policja stosując broń gładkolufową podczas
    zamieszek nie powinna posiadać w magazynach amunicji ostrej.

    Z mojej strony koniec tej dyskusji.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 104. Data: 2004-11-23 10:23:54
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:12:01 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu59ojjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Dopóki nie naucz? si? ni? pos?ugiwa? w uzasadnionych przypadkach to nie.

    Co w takim razie policja powinna była zrobić w sytuacji gdy wezwano ją do
    poskromienia agresywnego tłumu rzucającego płytami chodnikowymi?

    > Czyli podczas dzia?a? SWAT mog? gin?? wed?ug pana niewinne dzieci?

    Czy pan umie czytać ze zrozumieniem panie doktorze?
    Celem działań SWAT jest likwiadcja zagrozenia jakie niosią uzbrojeni
    przestępcy. To wymaga działania szybkiego, z zaskoczenia. Z takim
    działaniem wiąże się ryzyko. No ale skoro pan uwaza, że lepiej pozwolić
    bandycie zabić trzech niewinnych ludzi niż żeby policja zabiła jedno
    niewinne dziecko to nie potrafię dyskutowac z taką argumentacją.

    > Je?eli s? pewni, ?e tam jest tylko dwóch bandytów i nie ma dzieci to
    > niech wezm? bro? maszynow?, bo z g?adkolufowej pukawki jednostrza?owej i
    > tak z
    > nimi sobie nie poradz?.

    Oj, doktorku, w takich sytuacjach wchodzą oddziały SWAT, które mają
    etatowo na uzbrojeniu pistolety maszynowe i ich uzywają.

    Ale nie o to pytałem. Pisał pan doktorku, że jak policja nie potrafi
    otworzyć drzwi bez uzywania broni gładkolufowej to niech zadzwoni do
    strazy pożarnej. Czy może pan powiedzieć jaki sposób zastosowałaby straż
    pożarna?

    > Jak na razie pan si? kompromituje popieraj?c morderstwo równe temu na
    > placu Tien An Men podczas zamieszek studenckich.

    Najpierw Popiełuszko, a teraz chińscy studenci. Czyżby kończyły sie panu
    argumenty, panie doktorze i zaczyna się pan zastawiać ofiarami?

    > W?a?nie widzieli?my przyk?ad. Przebita budka z goframi i zamordowana
    > niewinna dziewczyna. Kompromitacja gestapo pana boli panie Adolfie.

    Mniejsze zagrożenie to nie to samo co brak zagrożenia. Jak pan zrobił ten
    doktorat skoro nie rozumie pan prostego tekstu pisanego? Gdyby strzelali z
    kałasznikowa (a taką broń pan gorąco promuje do użycia w policji, czyz
    nie) pocisk przebiłby budkę, dziewczynę i trzech ludzi, którzy stali dalej.

    A co do Adolfa, to mojego drugiego imienia uzywają tylko koledzy. A pan
    się do nich doktorze nie zalicza, i mam nadzieje, że tak pozostanie.

    > Równ? pa?skiej w sprawie ranienia i pomordowania niewinnej m?odzie?y.

    Nigdy nie negowałem faktu, ze śmierć tej dziewczyny była tragicznym
    wypadkiem. To pan bezpodstawni nazywa to zdarzenie morderstwem, obnazając
    ptrzy okazji swoją całkowita ignorancję w dziedzinie broni i uzbrojenia i
    ślepotę na fakty. Strzelanie w wojsku z kałasza to nie wszystko panie
    doktorze.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 105. Data: 2004-11-23 10:40:52
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:05:08 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu42umemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jedna wielka bzdura dla usprawiedliwienia pozbawienia ?ycia niewinnych
    > ofiar neokomunizmu SLD. Blok silnika i g?ow? niewinnej dziewczyny, która
    > znalaz?a si? przypadkiem w centrum zamieszek?
    > Nic nie usprawiedliwi zbrodni równej poskromieniu zamieszek m?odzie?y na
    > chi?skim placu Tien An Men. ?ódzki incydent to kolejny akt
    > komunistycznego bandytyzmu popieranego przez aparat przymusu.

    Pytał pan po co policji ostra amunicja. Ja odpowiedziałem. A pan w obliczu
    braku dalszych argumentów w skoczył w starą spiewkę o SLD, komunistycznych
    zbrodniach i aparacie przymusu. Czy mam przez to rozumieć, że nie
    przekonałem pana?

    > Doprawdy panie filozofie chi?ski?

    Kałasznikow to broń automatyczna. MP5 to broń maszynowa.

    > A bro? g?adkolufowa nie?
    > Mamy dowody. A pan dalej ?ó?ty chi?czyk.

    Ma pan dowody, że zasięg pocisku z broni gładkolufowej lub pocisku
    pistoletowego, jego siła przebijająca i zdolność do zabijania jest
    identyczna z pociskiem z kałasznikowa? Bo o tym pisałem. Odnosze wrazenie,
    że z panskim doktoratem jest coś nie tak bo mam wątpliwości, czy doktorat
    mógł uzyskac człowiek, który nie rozumie prostego tekstu pisanego.

    > Ale tam nie ma niewidomych wariatów w policji, którzy strzelaj? z
    > amunicji ostrej do m?odzie?y.

    Jest pan tego absolutnie pewien?
    Polecam lekturę artykułów prasowych z prasy amerykańskiej. Google pomoże.
    Ja znalazłem opis trzech przypadków przypadkowego postrzelenia przez
    policję. No i co teraz pan powie doktorku?

    > No i pozbawili ?ycia niewinne osoby. Wiele niewinnych osób zranili.

    Ale czy potrafi pan wykazać, że strzelali świadomie z zamiarem zabicia?

    > Kolejnym dowodem jest ekspansja komunizmu i z?odziejstwa komunistycznego
    > w strukturach SLD na korzy?? Rosji, która swoj? polityk? gn?bi?a Polsk?
    > przez ponad 50 lat.

    A coś na temat, panie doktorze?
    Ja wiem, że gdy kończą się panu argumenty włącza pan starą płytę o SLD,
    zbrodniach komunistycznych, Popiełuszce i chińskich studentach, ale taki
    numer to może przejść na spotkaniu jakiegoś klubu Prawdziwych Polaków
    Antykomunistów, ale niestety nie tutaj. W swoich pracach naukowych też
    odpiera pan krytykę powołując się na zbrodnie komunistyczne?

    > Wtedy powinno u?ywa? si? innej broni, aby unikn?? takich pomy?ek.

    Na przykład jakiej broni? Konkretnie z podaniem typu, kalibru i rodzaju
    amunicji.

    > Pan si? o?miesza panie chi?ski komunistyczny s?dzio.

    Pozostawię to ocenie ogółu (a w zasadzie tych co jeszcze to czytają)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 106. Data: 2004-11-23 10:42:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 08:08:39 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:cnt07q$ed9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Kule sa szybsze ni? biegn?ce dziecko.
    > Amunicja ostra do broni g?adkolufowej powinna by? ca?kowicie wycofana z
    > magazynów policji w Polsce.

    W jaki więc sposób policja drogowa ma zatrzymać szarżujący samochód?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 107. Data: 2004-11-23 10:43:51
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 08:05:03 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci

    > policjantow.
    >
    > Panie szanowny. Kto? Ochroniarz rzuca? p?ytami chodnikowymi w policj??
    > Puknij si? pan w czo?o.

    Niestety wydaje się, ze własnie tak. Może wreszcie odrobi pan lekcje i
    poczyta co trochę, żeby dowiedziec się co się działo na Juwenaliach poza
    tym że gestapowscy bandyci z policji zamordowali niewinną studentkę?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 108. Data: 2004-11-23 10:45:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:22:09 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu49nn4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > W takiej sytuacji powinien odskoczy? na bok, uciec, po czym zorganizowa?
    > po?cig. Na ksi??yc nie uciekn?.

    Taaa, może jeszcze helikopter wezwać? A życie ludzi, którzy mogą zginać w
    wypadkach spowodowanych przez uciekający samochód bandytów to dla pana nic
    nie znaczy?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 109. Data: 2004-11-23 10:48:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:23:14 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu5brx3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jak tragiczne wypadki na placu Tien An Men?
    > Kolejna komunistyczna bzdura rodem z SLD.

    Rozumiem, że skończyły się panu argumenty merytoryczne, i znowu uderza pan
    w starą śpiewkę o zbrodniach komunistycznych i SLD.

    Czy nie zauwaza pan drobnej różnicy pomiędzy Juwenaliami a Tian An Men?
    Drobnej różnicy między policją pacyfikującą agresywny tłum chuliganów a
    wojskiem pacyfikującym pokojową demonstrację studentów? Pomiędzy omyłkowym
    a swiadomym uzyciem ostrej amunicji?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 110. Data: 2004-11-23 10:52:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 11:07:18 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    > ?eby

    > Skoro ja bredz?, a pan nie, to jak wed?ug pana ?o?nierze wchodzili przez
    > zamkni?te drzwi w Falud?y i podczas innych akcji?

    Granatnik M203 z nabojem Brenneke. Takim samym jak do broni gładkolufowej
    tylko większego kalibru. Albo granaty.

    > ?adunki wybuchowe i karabiny maszynowe? Czy bro? g?adkolufowa tak
    > niezawodna i niezb?dna wed?ug pana?

    Granatniki i karabinki szturmowe. Karabin maszynowy to coś takiego co ma
    własną podstawę i zasilane jest zazwyczaj z taśmy.

    --
    Falkenstein
    skazania.