  • 191. Data: 2004-11-24 20:16:58
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Proszę wrócić na ziemię, panie doktorze

    Hehe, dialogi jak w szpitalnej aptece: panie doktorze to, panie magistrze
    tamto.
    :)

  • 192. Data: 2004-11-24 21:16:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >PS.Jak pijany kierowca potrąci Twoje dziecko bedziesz nienawidzil
    wszystkich kierowcow?

    A on nie pisze o wszystkich policjantach, tylko o tych mordercach z policji.
    My to rozumiemy, a pan nie umie na to wpaść.
    Co za ograniczenie umysłowe.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 193. Data: 2004-11-24 21:47:39
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomo?ci
    > wszystkich kierowcow?
    >
    > A on nie pisze o wszystkich policjantach, tylko o tych mordercach z policji.
    > My to rozumiemy, a pan nie umie na to wpa?ć.
    > Co za ograniczenie umysłowe.

    Pan to lepiej sobie poczyta o broni......
    Ladowanie magazynkow w broni gladkolufowej, strzelanie w zamamki z broni maszynowej,
    fachowiec.

    pozdr
    bogen

  • 194. Data: 2004-11-24 22:04:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >Pan to lepiej sobie poczyta o broni......
    >Ladowanie magazynkow w broni gladkolufowej, strzelanie w zamamki z broni
    maszynowej, fachowiec.

    a pan fachowiec? od propagandy Lenina?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 195. Data: 2004-11-24 22:19:24
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > maszynowej, fachowiec.
    >
    > a pan fachowiec? od propagandy Lenina?

    I znowu stara plyta.

    bogen

  • 196. Data: 2004-11-24 22:55:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomoœci
    > maszynowej, fachowiec.
    >
    > a pan fachowiec? od propagandy Lenina?

    Grzesiu, wymyśliłbyś jakiś nowy fajny wątek, co? Ten ma juz prawie 200
    postów i troche się wypalił...

    Alek

  • 197. Data: 2004-11-25 09:46:21
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 23:19:24 +0100, Bogen <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>
    napisał:

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I znowu stara plyta.

    może i stara, ale przynajmniej przewrócona na drugą stronę. Leninem w swej
    argumentacji jeszcze się nie podpierał, tylko Ppopiełuszką, Tian An Men,
    SLD, gestapo i wyprzedażą majątku narodowego...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 198. Data: 2004-11-25 09:50:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 23:55:02 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > broni

    > Grzesiu, wymyśliłbyś jakiś nowy fajny wątek, co? Ten ma juz prawie 200
    > postów i troche się wypalił...

    nie drażnij trolla...
    Chyba lepiej jak będzie gadał tutaj niz jakby miał codziennie zakładać
    kolejny watek z serii "o onych co zapłacili szalikowcom za wywołanie burdy
    na Juwenaliach żeby odwrócić uwagę społeczeństwa od sprzedaży Posjanom
    sektora paliwowego"

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 199. Data: 2004-11-25 15:57:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "W odroznieniu od Ciebie umiem pisac i myslec.
    Tekst napisany zgodnie z zasadami polskiej pisowni jest latwy do
    zrozumienia.
    Natomiast Twoje "no to nie najlepiej ich nie rob." jest trudne do
    zrozumienia.

    PS.Jak pijany kierowca potrąci Twoje dziecko bedziesz nienawidzil
    wszystkich kierowcow?"

    po pierwsze poprawilem, wyslalem ponownie posta z zaznaczeniem ze tego
    "nie" nie mialo byc.
    Po drugie aby moc przeczytac ze zrozumieniem slowo wystarczy ze pierwsza i
    ostatnia literka bedzie
    na miejscu a reszta moze byc poprzekrecana (naukowo udowodnione) po
    trzecie
    na pewno bym chcial zaostrzenia kar dla takich kierowcow i to wtedy
    !!!!!!! bylby dobry przyklad,
    to co teraz napisales to bzdura.

    P.

  • 200. Data: 2004-11-25 16:05:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- >
    > Cały czas pisałem o samochodzie szarżującym na policjantów, a nie
    > uciekającym. A to oznacza strzelanie od przodu. Jak pan zrobił ten
    > doktorat skoro nie rozumie pan tekstu pisanego?

    i Pana zdaniem

    """"""""
    ' '
    ** ******** **
    * *
    **************
    | |

    policja trafi w silnik tak? no i zalozmy ze trafi, to ta kula sie zatrzyma
    na silniku tak?
    moim skromnym zdaniem kula ma spora szanse by ominac silnik (pewna czesc
    tej przedniej "przestrzeni" zajmuje)
    przejsc przez cienka blache (przy kiwerownicy) i trafic prosto w
    kregoslup.
    i tutaj jeszcze trzeba zalozyc ze strzela naprawde spory pojebaniec skoro
    staje przed jadacym samochodem a nie
    chpocby ciut z lewej czy z prawej (z ktorej to duzo latwiej w opony
    trafic)

    P.