  • 251. Data: 2004-12-01 22:24:21
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cokqd2$fvg$1@inews.gazeta.pl...

    > "Tu wlasnie widac ze jestes teoretykiem."
    >
    > i wlasnie takie odpowiedzi mnie wk.
    >
    > prosze rozwinac.

    > Tak?
    > A jaki ?
    >

    > chodzi o ponowne wycelowanie po strzale (odrzut czy cos w tym stylu, nie
    > wiem jak to fachowo jest nazywane)

    Czyli wg Cibie gdy bede strzelac pojednynczymi strzalami a nie np dubletami nie
    bedzie roznicy pomiedzy bronia palna a pistolecikiem na farbke?

    pozdr
    bogen

  • 252. Data: 2004-12-01 22:47:57
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cokqeq$g5i$1@inews.gazeta.pl...

    > "Powiedz mi czy przepisy tej ustawy dotycza Ciebie?"
    >
    > Tak ale nie dotyczy broni uzywanej przez te sluzby.

    No wiec wlasnie.
    Caly czas o tym mowie.
    Skoro Ty na chciales sie "pobawic" bronia palna na wsi popelnilbys przestepstwo
    wlasnie z tej ustawy.
    I o tym caly czas mowie.
    Nie wiem czemu to do Ciebie nie dociera.

    pozdr
    bogen

  • 253. Data: 2004-12-02 11:11:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "On tego nie zrozumie.
    Strzelal tylko z pistoletow na farbe.
    Chce porownywac strzelanie z broni palnej z bronia na
    farbke:)))twierdzac,ze to to samo."

    czlowieku zaczynasz mnie wk.
    Ja twierdze ze byle debil potrafi w godzine opanowac na tyle bron by moc
    trafic w opone.
    Wystraczy wyczuc pistolet, zrozumiec jak celownik dziala i dzialac.
    A teraz szukam legalnego sposobu na pokazaenie tego publicznie, stad takie
    porownania daje.
    Bron kupic to kwestia kilku godzin, ale wtedy nie nagram i nie umieszcze w
    necie filmu na ktorym
    strzelam do samochodu z nielegalej broni, nie uwazasz?

    EOT

    P.

  • 254. Data: 2004-12-02 11:12:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Czyli wg Cibie gdy bede strzelac pojednynczymi strzalami a nie np
    dubletami nie bedzie roznicy pomiedzy bronia palna a pistolecikiem na
    farbke?"

    skończmy to pierdolenie, prosze przeczytac moja odpowiedz do Pana
    odpowiedzi na post Ropdriga.

    P.

  • 255. Data: 2004-12-02 11:17:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    przestepstwo wlasnie z tej ustawy.
    >I o tym caly czas mowie.
    >Nie wiem czemu to do Ciebie nie dociera."

    Mysle ze nie tylko z tej, zreszta moglbym sie klucic w sadzie, bo
    prawidlowa interpretacja tego
    zdania wyglada tak (ekspert sie wypowiedzial)

    "podczas gdy prawidłowa interpretacja:

    [Przepisy ustawy] nie dotyczą [broni i amunicji] stanowiących uzbrojenie
    [(Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej), (Policji), ...]"

    czyli tutaj mozna sie klucic, poniewaz strzelam z broni o uzywaniu ktorej
    mowia odrebne przepisy, a fakt czy ja posiadam legalnie czy nie to juz
    inna sprawa.
    I Panu dr tez sie nie spodobala ustawa ktora Pan przyctoczyl wlasnie z
    tego wzgledu ze
    ja pisalem o broni policyjnej, a jak wyzej czytamy artykul ten wyklucza
    ten typ broni.

    P.

  • 256. Data: 2004-12-02 17:36:58
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:comt93$hh4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > trafic w opone.
    > Wystraczy wyczuc pistolet, zrozumiec jak celownik dziala i dzialac.

    hahahahaha,,,to fakt
    Muszka i szczerbinka:)
    To faktycznie trzeba zrozumiec

> [...]
    > necie filmu na ktorym
    > strzelam do samochodu z nielegalej broni, nie uwazasz?

    Uwazam, ze nie masz pojecia o broni palnej.
    Postrzelaj sobie z farbki.

    pozdr
    bogen

  • 257. Data: 2004-12-02 17:42:34
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:comtji$isg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tego wzgledu ze
    > ja pisalem o broni policyjnej, a jak wyzej czytamy artykul ten wyklucza

    Ojj nie umiemy czytac nie umiemy.

    bogen

  • 258. Data: 2004-12-02 18:48:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    Uwazam, ze nie masz pojecia o broni palnej.
    Postrzelaj sobie z farbki.

    Może by tak na priva???
    Tam możecie wysyłać sobie szczeniackie przysrywki do usranej śmierci (lub
    zapełnienia skrzynki).
    To tutaj to publiczna grupa dyskusyjna.

    Pzdr
    Leszek

  • 259. Data: 2004-12-03 10:54:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > necie filmu na ktorym
    > strzelam do samochodu z nielegalej broni, nie uwazasz?

    >Uwazam, ze nie masz pojecia o broni palnej.

    no i sie poniej dziwisz ze mam CIe za debila.

    P.

  • 260. Data: 2004-12-03 10:56:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Ojj nie umiemy czytac nie umiemy."

    no to musi Pan do jakiejs poradni pojechac, nigdy nie jest za pozno na
    nauke.

    pozdrawiam

    P.