  • 111. Data: 2004-11-23 10:54:27
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 11:11:13 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwwtonamg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Panie magistrze. Mam racj?. Policja stosuj?c bro? g?adkolufow? podczas
    > zamieszek nie powinna posiada? w magazynach amunicji ostrej.
    >
    > Z mojej strony koniec tej dyskusji.

    Rozumiem, ze wreszczie zrozumiał pan jak bardzo się pan kompromituje dalej
    ją ciągnac.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 112. Data: 2004-11-23 10:57:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwyzcrrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czy nie zauwaza pan drobnej różnicy pomiędzy Juwenaliami a Tian An Men?
    > Drobnej różnicy między policją pacyfikującą agresywny tłum chuliganów a
    > wojskiem pacyfikującym pokojową demonstrację studentów? Pomiędzy omyłkowym
    > a swiadomym uzyciem ostrej amunicji?

    Co ich pan tak tłumaczy? Ktoś z pana rodziny tam strzelał? Ci w Chinach też
    tłumaczyli się, że młodzież stała się agresywna i musieli interweniować
    omyłkowo używając amunicji ostrej. Stara nawijka panie magistrze. Gdyby nie
    było w magazynach amunicji ostrej do broni gładkolufowej, to nie byłoby
    ofiar. Żeby przynajmniej ta amunicja znacznie się różniła.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 113. Data: 2004-11-23 10:59:38
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwytrfvmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Taaa, może jeszcze helikopter wezwać?

    Jasne, że tak.

    > A życie ludzi, którzy mogą zginać w
    > wypadkach spowodowanych przez uciekający samochód bandytów to dla pana nic
    > nie znaczy?

    Rozmawiamy o tym, że oni strzelają nawet gdy nie są pewni czy jedzie tym
    autem bandyta. Nawet wtedy gdy nie wiedzą kto jedzie. Strzelają czasami
    celnie i mordują niewinnych ludzi. O to chodzi. Niech pan nie wykręca kota
    ogonem panie magistrze.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 114. Data: 2004-11-23 11:05:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwy56limg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Granatnik M203 z nabojem Brenneke. Takim samym jak do broni gładkolufowej
    > tylko większego kalibru. Albo granaty.

    To nie można spec-policji w Polsce zakupić takich bardziej skutecznych
    narzędzi, tylko muszą używać tej samej broni do walki ze zorganizowaną
    przestępczością co używają do strzelania amunicją gumową, przez co giną
    niewinne ofiary?

    > Granatniki i karabinki szturmowe. Karabin maszynowy to coś takiego co ma
    > własną podstawę i zasilane jest zazwyczaj z taśmy.

    Karabinem maszynowym przyjęło się nazywać od czasów wojen także ruskie
    pepesze, inne rozpylacze, kbk AK i inne, które pan wymienia. Jest to
    potoczna nazwa dla tego rodzaju broni. Niech pan nie próbuje zmieniać na
    siłę znaczenia słów, aby dowieść swojej domniemanej racji.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 115. Data: 2004-11-23 11:10:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwy81kumg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Rozumiem, ze wreszczie zrozumiał pan jak bardzo się pan kompromituje dalej
    > ją ciągnac.

    Moim zdaniem pan się kompromituje popierając sposoby walki reżimu
    komunistycznego z ludnością i starając się usprawiedliwiać winnych
    pozbawiania życia niewinnych ofiar.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 116. Data: 2004-11-23 11:14:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 12:05:24 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwy56limg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > To nie mo?na spec-policji w Polsce zakupi? takich bardziej skutecznych
    > narz?dzi, tylko musz? u?ywa? tej samej broni do walki ze zorganizowan?
    > przest?pczo?ci? co u?ywaj? do strzelania amunicj? gumow?, przez co gin?
    > niewinne ofiary?

    Nie można. Z jednego prostego powodu. Bo jest to broń wojskowa,
    podwieszana pod karabinki szturmowe. Nie ma mozlwości podwieszenia jej pod
    broń używaną przez oddziały specjalne.
    Poza tym do granatnika M203 także produkuje się także amunicję gumową.

    > Karabinem maszynowym przyj??o si? nazywa? od czasów wojen tak?e ruskie
    > pepesze, inne rozpylacze, kbk AK i inne, które pan wymienia. Jest to
    > potoczna nazwa dla tego rodzaju broni. Niech pan nie próbuje zmienia? na
    > si?? znaczenia s?ów, aby dowie?? swojej domniemanej racji.

    Nie wiem gdzie się przyjęło. Ale dla mnie karabin maszynowy to broń
    opierana na dwójnogu lub trójnogu zasilana z taśmy lub wyjątkowo z
    magazynka.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 117. Data: 2004-11-23 11:17:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 11:57:26 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwyzcrrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Co ich pan tak t?umaczy? Kto? z pana rodziny tam strzela?? Ci w Chinach
    > te? t?umaczyli si?, ?e m?odzie? sta?a si? agresywna i musieli
    > interweniowa?
    > omy?kowo u?ywaj?c amunicji ostrej. Stara nawijka panie magistrze.

    Proszę o podanie żródła tej inforamcji. Wie pan panie dzoktorze, żródło to
    taka książka an którą powołuje się jak przytacza się czyjeś twierdzenia w
    swojej pracy naukowej.
    {wyjaśniam bo odnoszę wrażenie, że ma pan problemy z rozumieniem tekstu
    pisanego]

    > Gdyby nie by?o w magazynach amunicji ostrej do broni g?adkolufowej, to
    > nie by?oby
    > ofiar. ?eby przynajmniej ta amunicja znacznie si? ró?ni?a.

    Gdyby chuligani nie wtargneli na juwenalnia nie byłoby potrzeby wzywac
    policji. Gdybanie nigdzie nas nie zaprowadzi. Natomiast feralną amunicję
    wydano z zapasu przeznaczonego do szkolenia, a nie do użycia w akcji. Ta
    przeznaczona do uzycia w akcji wyraźnie odróżniała się kolorem.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 118. Data: 2004-11-23 11:19:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 12:10:24 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwy81kumg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Moim zdaniem pan si? kompromituje popieraj?c sposoby walki re?imu
    > komunistycznego z ludno?ci? i staraj?c si? usprawiedliwia? winnych
    > pozbawiania ?ycia niewinnych ofiar.

    Rozumiem, że walka oddziału policji z tłumem chuliganów stanowiła przejaw
    walki reżimu komunistycznego z ludnością. Nie mam więcej pytań.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 119. Data: 2004-11-23 11:22:49
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 11:59:38 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwytrfvmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jasne, ?e tak.

    A skąd ten helikopter? Proszę wrócić na ziemię, panie doktorze, to nie
    amerykański film.

    > Rozmawiamy o tym, ?e oni strzelaj? nawet gdy nie s? pewni czy jedzie tym
    > autem bandyta. Nawet wtedy gdy nie wiedz? kto jedzie. Strzelaj? czasami
    > celnie i morduj? niewinnych ludzi. O to chodzi. Niech pan nie wykr?ca
    > kota ogonem panie magistrze.

    Nie, rozmawiamy o samochodzi z bandytami szarżującym na policjanta. To pan
    wywraca kota ogonem.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 120. Data: 2004-11-23 11:28:57
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshw0ewbcmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    >Nie mam więcej pytań.

    Ja tez " odpadam".
    Komunizm, karabiny maszynowe, Chiny., SLD, sitwa, magazynki w broni gladkolufowej
    Wystarczy.

    pozdr
    bogen