  • 91. Data: 2004-11-23 00:18:36
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu6d3kcmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Sun, 21 Nov 2004 23:03:30 +0100, Alek
    > rozstrzelanie na dnie jeziora pistoletem na wodę.

    Tak pan sobe życzy? Tak z panem się stanie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > a tak serio

    a tak serio popiera pan komunistyczny bandytyzm aparatu przymusu pod rządami
    SLD.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 92. Data: 2004-11-23 00:19:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshvii7v3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Pewien gość napadł na kumpla jak ten wracał z poczty z rentą. Czterech
    > świadków, w tym dwóch policjantów widziało go jak kopie kumplan nawet
    > musieli go odciagać, w kieszeni miał pieniądze. A taki na rozprawie
    > twierdzi, ze kolega mu pieniądze pozyczył, a to co widzieli świadkowie to
    > kolega się potknął a on go podnosił. No to jak takiemu nie dać tych 6
    > miesięcy ekstra?

    W takim przypadku trzeba.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 93. Data: 2004-11-23 00:22:09
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu49nn4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Ooo, ciekawe. A zatem może pan odpowie w jaki sposób policjant ma
    > zatrzymać szarzujący na niego samochód bandytów jakby ma w strzelbie tylko
    > gumowe kule?

    W takiej sytuacji powinien odskoczyć na bok, uciec, po czym zorganizować
    pościg. Na księżyc nie uciekną.

    [...]shrug crap

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 94. Data: 2004-11-23 00:23:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu5brx3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > NIe strzelali na oślep. Strzelali do tłumu, zgodnie z przepisami strzelali
    > poniżej pasa. W skutek tragicznej omyłki strzelali amunicja ostrą. Śmierć
    > tej dziewczyny była tragicznym wypadkiem.

    Jak tragiczne wypadki na placu Tien An Men?
    Kolejna komunistyczna bzdura rodem z SLD.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 95. Data: 2004-11-23 00:24:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > to niech Pan szanowny spojrzy do archiwum grupy ktos podal link do zdjecia
    > jak polska policja strzela takimi pociskami.
    > Polecam wtedy wziac kontomierz i wysunac wnioski.

    Jakie wnioski może wyciągnąć chiński komunista z SLD?

    Pozdrawiam pana
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 96. Data: 2004-11-23 07:05:03
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    >Nie wiem co robila tam ta dziewczyna.
    >Wiem natomiast co robil ten drugi niewinny.
    >W zasadzie to on nic zlego nie robil, tylko rzucal plytami chodnikowi w
    policjantow.

    Panie szanowny. Kto? Ochroniarz rzucał płytami chodnikowymi w policję?
    Puknij się pan w czoło.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 97. Data: 2004-11-23 07:08:39
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnt07q$ed9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Abyś mógł spać spokojnie i nie martwić się o los twoich dzieci naucz je,
    > że gdy znajdą się
    > gdzieś przypadkiem w rejonie zamieszek ulicznych to:
    > 1. nie mają przyłączać się do bandytów,
    > 2. nie mają ustawiać się wśród gapiów,
    > 3. lecz czym predzej zmykać jak najdalej od miejsca akcji.

    Kule sa szybsze niż biegnące dziecko.
    Amunicja ostra do broni gładkolufowej powinna być całkowicie wycofana z
    magazynów policji w Polsce.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 98. Data: 2004-11-23 07:32:01
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnt07q$ed9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Oooooo! Potężny Kruk dopadnie ofiarę choćby na drugim końcu świata.
    > To może zrób światu prezent i chyć tego binladena czy jak mu tam?
    > Alek

    Czy świat robi mi prezenty? Czemu ja mam szukać waszego człowieka? Wy
    "dzielni" lewicowcy nie wiecie gdzie on jest? to co on zrobił to jest
    radziecka szkoła, czy inna? Wie pan kto ich szkolił? Jeśli nie to niech pan
    zgadnie.

    Kto? Amerykanie?

    Błąd.

    Proszę zgadywać jeszcze raz.

    Pytanie pomocnicze: skąd mieli kałasznikowy i amunicję? Nawet sam binladen
    występował z kbk AK przed kamerą. W USA takich nie produkują. Kiedy byłem w
    Irlandii znaleziono na irlandzkiej plaży pochodzący z Polski transport broni
    dla terrorystycznej organizacji IRA. Kałasznikowy i.t.d. Mówili o tym w
    radio i w telewizji. W tym samym roku, lub nieco wcześniej Polska wystapiła
    z Układu Warszawskiego, w którym musiała prowadzić interesy dla Rosji
    radzieckiej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 99. Data: 2004-11-23 09:48:51
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Pan ma pojęcie skoro pan żadnej broni w rękach nie miał.

    Skad pan wie?
    Z tresci rozmowy moge wywnioskowac, iz mam o wiele wieksze pojecie o broni niz pan.
    Ja nie laduje magazynka broni gladkolufowej oraz nie strzelam z broni maszynowej w
    zamki drzwi.

    >Myśli pan, że US
    > Army w Faludży biegało po gładkolufowe pożyczyć od polskiej policji, żeby
    > zamki odstrzeliwać?

    Mysle, ze pan bredzi.

    > Pan ma chyba w głowie nie tak i próbuje mnie ośmieszyć żeby usprawiedliwić
    > akcję równą tej na placu Tien An Men w komunistycznych Chinach.

    jw.

    pozdr
    bogen

  • 100. Data: 2004-11-23 10:02:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 01:16:48 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshu5n8kxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > [...] shrug crap
    >
    > Prosz? wi?c skaza? tych na do?ywocie, którzy ni? strzelali do niewinnych
    > ludzi, jak ci komunistyczni chi?scy bandyci na placu Tien An Men.

    Panie doktorze. Siekeiery także nie służą do zabijania ludzi, ale mimo
    wszystko można nimi zabić. A poza tym wówimy o amunicji do broni
    gładkolufowej. Może zdobędize się pan na odwagę i przyzna chociaż raz ze
    nie ma pan racji?

    --
    Falkenstein
    skazania.