eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie mam prawa (wadliwe i niekompletne meble)? › Jakie mam prawa (wadliwe i niekompletne meble)?
  • Data: 2006-05-31 06:01:44
    Temat: Jakie mam prawa (wadliwe i niekompletne meble)?
    Od: "LaGranda" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam! Zakupilem w zeszlym tygodniu meble w firmie Black Red White
    (system re_set). Otrzymalem paczki i przystapilem do montazu, mam
    dwie komody, szafke pod telewizor i dwie pólki. I tutaj zaczynaja
    sie schody, fronty od jednej z komód byly uszkodzone (ktos
    najwidoczniej upuscil podczas przenoszenia), w drugiej komodzie
    brakowalo srubek do montazu szuflad oraz paru innych (otrzymalem 2
    woreczki z takimi samymi srubkami), szafka pod telewizor ugina sie na
    5 milimetrów (miala wytrzymac obciazenie 70 kg, a stoi na niej
    raptem 56), jedna pólka 1,5 w calosci (jest komplet), druga pólka
    i tutaj ciekawostka, w paczce brakowalo jednego elementu o dlugosci
    1,5 do montazu na scianie (tylnej scianki).

    Za towar zaplacilem gotówka, przednie fronty od jednej komody (te
    pukniete) musialem dostarczyc do sklepu, sprzedawca dal mi czesc
    srubek do drugiej komody (nadal brakuje elementów do montazu
    szuflad), sprzedawca staral mi sie insynuowac, ze ukradlem tylna
    scianke pulki lub moze ja polamalem.

    Teraz moje meble wygladaja tak, ze mam 1 pólke z 2, jedna
    komode bez frontów, jedna komode bez szuflad (sam korpus) oraz
    uginajaca sie pólke pod telewizor.

    Gdy zglaszalem reklamacje wpisal cos sobie do kajecika i
    powiedzial, ze wysle to do fabryki (poczekam sobie 14 dni pewnie),
    nie otrzymalem zadnego potwierdzenia o zgloszonych brakach ani
    potwierdzenia, ze dostarczylem uszkodzone elementy. Wysle do mnie do
    domu jakiegos fachowca który zobaczy ta szafke pod telewizor (ciekaw
    jestem jak dlugo bedzie jechal, dodam na marginesie, ze juz dwa
    dni jedzie).

    Jakie sa moje prawa? Czy jak zaplacilem za przewiezienie mebli
    (powyzej 1000 zlotych transport gratis) to czy sprzedawca jest
    zobowiazany dostarczyc mi uszkodzone elementy do domu? Czy powinien
    wystawic mi jakis dokument, z informacja co zglosilem? Czy mam
    prawo zazadac zwrotu pieniedzy i oddac towar do sklepu?

    Kurcze, kupilem meble, zaplacilem za nie gotówka i mam teraz miec
    straszydlo z salonu przez miesiac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1