  • Data: 2009-05-27 08:58:31
    Temat: Jakączęść dziedziczy osoba niepełnosprawna???
    Od: "Michal" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry mam pytanie odnośnie spadku po rodzicach jest nas czterech rodzeństwa ja
    jestem osobom niepełnosprawną od urodzenia ile należy mi sie częśći po mamie po ojcu
    juz dostałem jednączwarta domu teraz przyszedł nam podział po zmarłej matce czy jest
    jakiś przepis ze ja jako osoba niepełnosprawna dziedziczę większą część po matce
    domu niżeli moje pozostałe rodzeństwo czy dostajemy po tyle samo częśći jeżeli
    dziedziczę więcej to ile mi sie częśći należy