  • Data: 2002-09-13 12:28:15
    Temat: Jaka wysokość alimentów?
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w trakcie sprawy rozwodowej. Małżonka w pozwie oprócz rozwodu wniosła o
    przyznanie alimentów na dziecko w wysokości 350 zł przy moich zarobkach
    wynoszących niecałe 1000 zł netto. Czy to nie za dużo? Żona pracuje a jej
    dochody netto są podobne do moich tj. ok 1000zł netto.
    Pisze bo ona jest akurat w ciąży z innym mężczyzną i jej kochanek (rozwodnik)
    zarabia 1200 netto zł i płaci na swoje pierwsze dziecko 350 zł podczas gdy jego
    była żona jego dziecko nie pracuje. Stąd moje odczucie zbyt wysokiej kwoty
    alimentów.

    Pozdrawiam
    Darek