  • Data: 2007-12-07 19:15:52
    Temat: Jak zabezpieczyć się przed fałszywą notatką policyjną?
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Hipotetyczna sytuacja: policjanci chcą mnie ukarać mandatem za jakieś
    wykroczenie, ja go nie przyjmuję, bo nie mają racji, zatem oni kierują
    wniosek o ukaranie do sądu i sporządzają notatkę. Co zrobić żeby nie
    zostać oskarżonym o coś, czego się nie zrobiło, np. o obrazę
    funkcjonariusza? Czy mam prawo wglądu do notatki i ewentualnie jej
    uzupełniania i/lub poprawiania? Dla utrudnienia odpadają świadkowie, bo
    jestem sam, nie mam też żadnej kamery, dyktafonu czy aparatu by zebrać
    samemu dowody. Chodzi tylko i wyłącznie o majstrowanie notatką.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`