  • Data: 2007-12-08 00:36:24
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć się przed fałszywą notatką policyjną?
    Od: stebi <""michals\"@nielubie spamu.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > A tak swoją droga po co obcy policjanci mieliby cię oskarżać o coś czego
    > nie zrobiłeś? Myślisz że oni się nudzą?

    Pytanie nie do mnie, ale odpowiem. Policjant to też człowiek i tak samo
    potrafi kłamać i oszukiwać jak każdy z nas. Do tego ma na sobie mundur i
    przez to czuje się kimś więcej niż Ty i to on może zrobić Tobie więcej
    złego niż Ty jemu.
    Troche to dziwnie brzmi, ale jak się nie przekonasz na własnej skórze to
    nie uwierzysz (obyś się nie przekonał).

    pozdr.
    stebi