  • Data: 2006-01-07 00:06:30
    Temat: Jak to jest???
    Od: "Janek" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa wyglada nastepujaco:
    Pewna prokuratura w pewny miescie odmowila podjecia sledztwa w pewnej
    sprawie.
    Zostalem poinformowany ze moge zlozyc zazalenie co uczynilem.
    Zazalenie przeslalem do prokuratury nadrzednej.
    W odpowiedzi otrzymalem takie pismo (tresc w skrocie):

    Prokuratura oddala moje zazalenie a dokumenty sprawy i zazalenie przekazuje
    do wydzialu karnego sadu rejonowego w pewnym (pierwszym) miescie.

    Ogolnie zrozumialem ze odrzucili moje zazalenie (choc moze sie myle, ale nie
    sadze). Zastanawiam sie tylko po co zazalenie przesylaja do sadu?

    Nie jestem prawnikiem i nie znam kpk bo to pewnie tam trzeba byloby
    poczytac.

    PZD