  • Data: 2006-01-07 00:52:28
    Temat: Re: Jak to jest???
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dpn2gv$sj4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli rozumiem ze jeszcze sprawa nie przesadzona?

    Tak.

    > Wroci do prokuratora jezeli sad jej wczesniej nie odrzuci?

    Tak.

    > A jezeli sad odrzuci to co sie wtedy dzieje?

    To wtedy koniec postępowania i zabawy. Decyzja sądu jest ostateczna.

    > Czyli ponownie moge sie zwrocic do prokuratora nadrzednego?

    Tak, jeśli prokurator niższego szczebla do którego wróciła sprawa znów wyda
    postanowienie o umorzeniu postępowania lub odmowie wszczęcia.

    > Przeciez juz raz odrzucil moje zazalenie.

    Założe się, że wtedy mu ręka zadrży. ;) A jeśli znów nie przychyli się do
    Twojego zażalenia to będziesz mógł wnieść do sądu własny akt oskarżenia, tak
    jak pisałem.

    > Dzieki...

    Proszę.